Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

BJL2010

Jeg synes jeg er begyndt at have noget, der må være plukveer. Kan det virkelig være rigtig når man kun er i uge 18???

De kommer om natten hvor jeg pludselig kan vågne og føle at der sker sammentrækninger i min livmoder, så den er helt spændt og hård. Eller er det mig, der ikke ved hvad plukveer i virkeligheden er og føles som?

KH Louis P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Faith

Louis P skriver:

Jeg synes jeg er begyndt at have noget, der må være plukveer. Kan det virkelig være rigtig når man kun er i uge 18???

De kommer om natten hvor jeg pludselig kan vågne og føle at der sker sammentrækninger i min livmoder, så den er helt spændt og hård. Eller er det mig, der ikke ved hvad plukveer i virkeligheden er og føles som?

KH Louis P

Jeg tror godt det kan være plukveer. Jeg begyndte selv at få en del af dem i uge 18, og jeg er sygemeldt pga. dem nu.

De er ikke farlige de må bare ikke gøre ondt og komme med regelmæssigt mellemrum (har min jordemoder sagt).

Anmeld

22. marts 2010

Maise

Louis P skriver:

KH Louis P

jep, mine startede i uge 14 og var slemmest da jeg var omkring 18-20 uge.

Anmeld

22. marts 2010

LinLin

Jeg har også haft nogle allerede (er 15+4)  Nævnte det for hende der scannede mig i dag. Hun sagde at det da godt nok var tidligt, men det kunne sagtens ske! Hmm...

Anmeld

22. marts 2010

BJL2010

Okay, jamen så kan jeg jo nok godt tage det bare lidt roligt...det er jo heller ikke fordi det gør ondt, det er bare skræmmende fordi det er nyt og man ikke har prøvet det før.... Suk suk, holder de bekymringer aldrig op?!

Tak for svarene

Anmeld

22. marts 2010

LinLin

Okay, jamen så kan jeg jo nok godt tage det bare lidt roligt...det er jo heller ikke fordi det gør ondt, det er bare skræmmende fordi det er nyt og man ikke har prøvet det før.... Suk suk, holder de bekymringer aldrig op?!

Tak for svarene

Nej det gør de ikke  - og de bliver kun værre efter du har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.