trillepose-hvordan gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

L.J.L

Ja, jeg føler mig godt dum at skulle spørge, men ellers finder jeg sgu aldrig ud af det

Jeg købte en trillepose til lillemanden da han blev født, men har bare aldrig fået den brugt, fordi jeg ikke aner hvordan man bruger den?!

Hvordan ligger man den i barnevognen så han ikke falder ud?

Vi har en combivogn fra emmaljunga, som egentlig mere er en klapvogn med lift. Jeg har bare tænkt over hvordan man lige placerer trilleposen i barnevognen, så barnet ligger ordentligt....

Håber der er nogle der kan hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

mariamiss6

hmmm er det sådan ligesom en sovepose, med hul i røven, og hætte og ærmer på????

hvis ja, så bruges den således - men lige nu behøver barnet ikke meget tøj inden under, da den er rigtig god varm...

Barnet får selen på, inden du giver posen på, og sele stropperne trækkes så ud igennem hullet i røven, og sættes fast i ringene under madrassen i liften/barnevognskassen/krybben.

hætten kan lægges, så den fungerer mest som hovedpude, hvis nu barnet ikke vil have den på, eller det er for varmt med hætte....

et sæt godt uld-undertøj, og en elefant hue, samt måske et par tynde vanter, bør være rigeligt lige nu - hvis det er den same pose, som vi bruger på jobbet

Anmeld

22. marts 2010

mariamiss6

http://www.babytrold.dk/shop/trilleposen-dun-uld-7 9c1.html

hvis det er denne du snakker om, så er det ikke den jeg har forsøgt at forklare oppe over....

hvis den du har, er den som er i mit link her, så er der måske huller i siderne (eller gjort klar til huller - som du så selv skal lave) så du kan tage selestropperne ud den vej... ellers skal du bare ligge den lille i posen, som du ville ligge ham/hende i liften

Anmeld

22. marts 2010

L.J.L

mariamiss6 skriver:

hmmm er det sådan ligesom en sovepose, med hul i røven, og hætte og ærmer på????

hvis ja, så bruges den således - men lige nu behøver barnet ikke meget tøj inden under, da den er rigtig god varm...

Barnet får selen på, inden du giver posen på, og sele stropperne trækkes så ud igennem hullet i røven, og sættes fast i ringene under madrassen i liften/barnevognskassen/krybben.

hætten kan lægges, så den fungerer mest som hovedpude, hvis nu barnet ikke vil have den på, eller det er for varmt med hætte....

et sæt godt uld-undertøj, og en elefant hue, samt måske et par tynde vanter, bør være rigeligt lige nu - hvis det er den same pose, som vi bruger på jobbet

tak for svaret Men det er nu ikke sådan en jeg tænker på. den er magen til en voksipose Så det er bare en man lægger sammen som en sandwich.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.