Positiv æl-tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

stenbukken

Er 99% sikker på, at disse to er positive - hva synes I? (grunden til jeg kun er 99% sikker er fordi, da jeg kom hjem her over middag, var halvdelen af teststregen mere utydelig og den anden halvdel mere tydelig)

Samtidig har jeg haft meget meget ondt i nat - noget ala mens smerter, dog mest koncentreret til højre side.

Hvornår er det, vi skal "hygge", for at være heldig med udfaldet ? (testene er taget imorges omkring kl. 7)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Mutti2B

De ser positive ud, så I skal da bare igang med baby-making

Anmeld

22. marts 2010

Sofia

Jeg tror godt du kan satse på de er 100 procent positive

Anmeld

22. marts 2010

kvinde84

Jes, den ser da 100% positiv ud Pøj pøj

Anmeld

22. marts 2010

fit_fys

Er det ikk noget med at ÆL-teststregerne skal være lige mørke før den er positiv?

Anmeld

23. marts 2010

Sofiedk

Den ser helt bestemt positiv ud

Anmeld

23. marts 2010

L-Mortil3

Det er det med ÆL tests, at for at være positive skal begge streger være lige tydelige, eller teststregen tydeligere end kontrol stregen, jeg vil sige den er positiv, baseret på at de for mig er lige tydelige

Anmeld

23. marts 2010

FrkT

Der er ingen tvivl om at de er 100% positive, da teststregen er tydeligere end kontrolstregen.... så fra nu af og 2-3 døgn frem ville jeg nok forsøge mig hvis jeg var jer. Held og lykke.

Anmeld

23. marts 2010

stenbukken

Jeg kan også godt selv se forskellen nu, hvor jeg har lagt billederne ind - især det ene, er det meget tydeligt på

Men av av av - lige før skulle jeg trække mine bukser op og ville så lige hoppe samtidig - det gav sådan et jag op i mit underliv, at jeg var nødt til at kaste mig ned på sengen igen

Anmeld

23. marts 2010

Kløver

stenbukken skriver:

Er 99% sikker på, at disse to er positive - hva synes I? (grunden til jeg kun er 99% sikker er fordi, da jeg kom hjem her over middag, var halvdelen af teststregen mere utydelig og den anden halvdel mere tydelig)

Samtidig har jeg haft meget meget ondt i nat - noget ala mens smerter, dog mest koncentreret til højre side.

Hvornår er det, vi skal "hygge", for at være heldig med udfaldet ? (testene er taget imorges omkring kl. 7)

de er positive, mm de har skiftet farve efter de 10 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.