Projekt baby kører her på 12 måned.... Der er stadig ikke sket noget og jeg besidder en tålmodighed og et temperament, der er ved at være i bund.
Jeg forsøger at være positiv, forsøger at give tid og tålmodighed, da vi i vores liv har haft meget stressende omstændigheder det sidste halve år, og det nok også har en finger med i, at det stadig ikke lykkedes for os!
Jeg synes bare det er så fandens svært og til tider, så uretfærdigt, at lykken ikke synes at ville tilsmile os.
Bliver trist og grå, hvilket heller ikke hjælper noget på at fremme muligheden for at blive gravid, og finder det efterhånden ret utiltrækkende at dyrke påtvunget sex i ægløsningsperioderne...
Jeg gad godt jeg kunne slappe af og være ligeglad med hvornår ægløsningen lige rammer mm. - jeg har en tese om, at de fleste ting kommer når man mindst venter det - så når jeg hele tiden går og håber og ønsker, ender det med at blive stressende og skuffende måned på måned, at skulle sande, at det endnu engang ikke blev vores trur! 
Havde bare lige brug for at bøvse lidt af i en periode, hvor gejsten og håbet synes små svært at finde!
Anmeld