Nogen der har bøvl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Mira0911

Med sms'erne hos Telmore og Telia?

Jeg og kæresten modtager stadig sms'er som vi fik i fredags.. Og det bliver bare ved...

Vi har skrevet med nogen som har telia, og de vælter stadig ind hos os.. Jeg sendte en besked til min kæreste i Torsdags, og den modtager han stadig.. Jeg plejer altid at have rapport på, så ved jeg i det mindste om modtageren har fået beskeden eller ej..

Nu har jeg slået det fra, og der er ikke noget mere...

Synes det er underligt... Nogen der har bøvlet med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

MarleneH

jeg har Telia... men ingen problemer her

Anmeld

22. marts 2010

Orkide86

Jeg har telmore, jeg har ingen problemer..

Anmeld

22. marts 2010

Low

et samme skete for mig og min eks for 3-4 år siden. Det blev ved i 3 dage eller sådan noget

Anmeld

22. marts 2010

Mira0911

Okey... Det sker rimelig tit for os... Vi begge har telmore... Men skriver mest med telia kunder...

Anmeld

22. marts 2010

Mira0911

Low skriver:

et samme skete for mig og min eks for 3-4 år siden. Det blev ved i 3 dage eller sådan noget

Det er bare rigtig træls... Gjorde I noget ved det, eller lod I det bare være til det stoppede?

Anmeld

22. marts 2010

Low

MoarJ skriver:

Det er bare rigtig træls... Gjorde I noget ved det, eller lod I det bare være til det stoppede?

Han havde debitel og jeg havde telia. Men det var mig der fik den samme besked hele tiden, ikke ham men den besked jeg hele tiden fik var en han havde sendt til mig på et tidspunkt. Så det kan være at fejlen ligger hos Telia måske, jeg ved det ikke. Men vi gjorde faktisk ikke noget ved det. Men det skulle vi måske have gjort..

Anmeld

22. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,jeg har Telmore,og jeg har døjet rigtig meget med smser her i weekenden...

Anmeld

22. marts 2010

Pige2009

Jeg har Telia og her er der ingen problemer hverken med at sende eller modtage sms'er

K.h. Linda

Anmeld

22. marts 2010

Mira0911

Pernilleh skriver:

Ja,jeg har Telmore,og jeg har døjet rigtig meget med smser her i weekenden...

Mon der er fejl på nettet et sted hos dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.