Jeg MÅ bare eje dem!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Vinker

For pokker hvor jeg dog IGEN  bander over min tidligere arbejdsgiver. Han er nu skyld i at jeg ikke bare kan springe ud og købe disse nye smukke Troldekugler.... Jeg tør simpelthen ikke bruge penge i disse dage hvor jeg ikke ved om jeg ender med at skulle betale nogle penge tilbage.

Er det kun mig der synes disse nye glaskugler er til at dø over????? Jeg tænker specielt på det bundt i baggrunden, suk                               

http://troldekugler.dk/da-dk/content/DKK/nyheder/foraars-blomster/

Jeg ved ikke lige hvad der sker, men kunne ikke indsætte billedet af dem så håber linket virker....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

TbCp

De er virkelig, virkelig fine!!!!

Jeg bliver nødt til at have det på min ønskeseddel om et par mdr!

Anmeld

22. marts 2010

Bondepigen

Rikke altså. Du bliver nødt til at gå til læge!!!!

Men altså...de er godt nok flotte!

Anmeld

22. marts 2010

Vinker

TbCp skriver:

De er virkelig, virkelig fine!!!!

Jeg bliver nødt til at have det på min ønskeseddel om et par mdr!

Ja er de ikke bare det. Åh hvor jeg sidder og surmuler over at jeg ikke bare kan tillade mig at købe dem. De passer jo perfekt til dette smukke forårsvejr.

Kan godt forstå du må ha Troldekugler på din ønskeseddel - Forstår simpelthen ikke at man kan leve uden

Anmeld

22. marts 2010

Vinker

bondepigen skriver:

Rikke altså. Du bliver nødt til at gå til læge!!!!

Men altså...de er godt nok flotte!

nej da - ikke endnu

Anmeld

22. marts 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

nej da - ikke endnu

Hihi, håber snart du finder ud af, hvordan og hvorledes, så du kan få dit fix....

Anmeld

22. marts 2010

Vinker

bondepigen skriver:

Hihi, håber snart du finder ud af, hvordan og hvorledes, så du kan få dit fix....

Åååh ja det er jo så jeg sidder og ryster..... Har også penge på min trendsales konto til liiiige at kunne købe en enkelt kugle af dem der er til salg derinde, men må heller holde mig i skindet. Håber ikke denne sag tar alt for lang tid. Det kan jeg simpelthen ikke holde ud, piv piv

Anmeld

22. marts 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Åååh ja det er jo så jeg sidder og ryster..... Har også penge på min trendsales konto til liiiige at kunne købe en enkelt kugle af dem der er til salg derinde, men må heller holde mig i skindet. Håber ikke denne sag tar alt for lang tid. Det kan jeg simpelthen ikke holde ud, piv piv

Nej, det er bestemt heller ikke sjovt at gå og vente på svar om sådan nogle ting. Det er rarest at vide hvor man står!

Anmeld

22. marts 2010

Vinker

bondepigen skriver:

Nej, det er bestemt heller ikke sjovt at gå og vente på svar om sådan nogle ting. Det er rarest at vide hvor man står!

Ja når det er økonomien det drejer sig om så er man hårdt ramt - i hvert fald når man godt kan lide at bruge penge!!!

Anmeld

22. marts 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Ja når det er økonomien det drejer sig om så er man hårdt ramt - i hvert fald når man godt kan lide at bruge penge!!!

Jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.