Øv for den da !! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

LilleMor10

Nu ligger jeg så her med benene oppe, og har fået strenge ordrer på kun at må rejse mig hvis jeg skal på toilettet eller andre små vigtige ting  Var på fødegangen i fredags pga min livmoder er for blød, og jeg ville have besvær ved at holde på den lille fyr graviditeten ud ,

( er 29+6 ) 

Såå, nu skal jeg ligge og *** kede mig resten af graviditeten, så håber på en masse dejlige underholdene indlæg fra alle i dejlige damer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Lone Jakobsen

æv for pokker det var da en træls melding....jamen vi skal gøre hvad vi kan og ellers må du få nogen til at komme med en helt masse bøger, blade og take away....for hvordan får du ellers noget at spise

Anmeld

22. marts 2010

Koen.

øv altså så bliver den sidste tid jo lang for dig

opmuntrende herfra

Anmeld

22. marts 2010

LilleMor10

nutche skriver:

æv for pokker det var da en træls melding....jamen vi skal gøre hvad vi kan og ellers må du få nogen til at komme med en helt masse bøger, blade og take away....for hvordan får du ellers noget at spise

Har heldigvis en dejlig forstående kæreste, han har bare først fri halv 6  

Anmeld

22. marts 2010

LilleMor10

lillespurv19 skriver:

øv altså så bliver den sidste tid jo lang for dig

opmuntrende herfra

ja det er pænt lang tid,  specielt når der er så meget der skal gøres klar ( børneværelse )

Anmeld

22. marts 2010

Lone Jakobsen

LilleMor10 skriver:

Har heldigvis en dejlig forstående kæreste, han har bare først fri halv 6  

æv æv så er det længe du skal ligge alene hver dag. har du så ikke noget familie eller nogle venner i nærheden som kan kigge forbi et par timer en gang imellem?

Anmeld

22. marts 2010

Koen.

LilleMor10 skriver:

ja det er pænt lang tid,  specielt når der er så meget der skal gøres klar ( børneværelse )

ja, så må familie/venner hjælpe farmand lidt så det hele bliver klart, selvom man helst selv vil

Anmeld

22. marts 2010

LilleMor10

Familien har næsten samme arbejds tider, men prøver at logge min søster her hjem efter skole, kunne nu være skønt med lidt levende selvskab, hehe 

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

Øv øv så kan en graviditet altså bare godt være lang :( 

Kram til dig.

Anmeld

22. marts 2010

Mutti2

LilleMor10 skriver:

Nu ligger jeg så her med benene oppe, og har fået strenge ordrer på kun at må rejse mig hvis jeg skal på toilettet eller andre små vigtige ting  Var på fødegangen i fredags pga min livmoder er for blød, og jeg ville have besvær ved at holde på den lille fyr graviditeten ud ,

( er 29+6 ) 

Såå, nu skal jeg ligge og *** kede mig resten af graviditeten, så håber på en masse dejlige underholdene indlæg fra alle i dejlige damer  

Åha, det lyder da ikke så spændende... På med noget desperat housewife (eller en anden god serie) og så en masse lækre frugter  

Fik der her link af en anden dejlig bruger herinde ( www.cucirca.com), her kan du se en masse gratis serier

Selv om det er træls at skulle ligge der i sååååååe lang tid. Så husk på at det er det hele værd  

Kæmpe knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.