Overtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

L.J.L

håber i kan hjælpe her

Jeg har super svært ved at vurdere hvor meget/lidt Lauritz skal klædes på når han står ude og sover i barnevognen til middag. Nu er det jo pludselig ikke frost mere, så han skal vel ikke pakkes sådan ind som han plejer at blive?

Hvad ville i give en 4 mdr gammel på når han sover ude?

indtil nu har han haft en body med bukser og en trøje ud over og så sin flyverdragt og ned under dynen. Men det synes jeg er for meget nu når vejret skifter. Hvordan gør man lige???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

TbCp

linselouise skriver:

håber i kan hjælpe her

Jeg har super svært ved at vurdere hvor meget/lidt Lauritz skal klædes på når han står ude og sover i barnevognen til middag. Nu er det jo pludselig ikke frost mere, så han skal vel ikke pakkes sådan ind som han plejer at blive?

indtil nu har han haft en body med bukser og en trøje ud over og så sin flyverdragt og ned under dynen. Men det synes jeg er for meget nu når vejret skifter. Hvordan gør man lige???

Hvad med en lidt tyndere dragt ud over, fleece eller velour måske.

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

TbCp skriver:

Hvad med en lidt tyndere dragt ud over, fleece eller velour måske.

Måske sådan en her

Den er jeg fuldstændig vild med

Anmeld

22. marts 2010

L.J.L

ej Tina, den er sgu bare for nuttet! tror liige jeg må ha gang i shoppegenet

Anmeld

22. marts 2010

L.J.L

hvad er linket? synes ikke jeg kan finde den på deres side...

Anmeld

22. marts 2010

Vinker

TbCp skriver:

Måske sådan en her

Den er jeg fuldstændig vild med

Guuuud hvor er den bare VIIIILDT FEEEED

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

Vinker skriver:

Guuuud hvor er den bare VIIIILDT FEEEED

Jeg ville så gerne have haft en til Liva, bare i tøsefarver.... men så gik tiden og nu synes jeg hun er fro stor til sådan en dragt.
Og ja jeg synes også bare den er VILDT fed!

Anmeld

22. marts 2010

Karo

linselouise skriver:

håber i kan hjælpe her

Jeg ville også vælge en tyndere dragt, som den Tina viser. Vi havde en til Marcus i velour og den var bare helt perfekt. Jeg sætter lige et billede ind af ham i edn så du kan se den.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

linselouise skriver:

hvad er linket? synes ikke jeg kan finde den på deres side...

Mærket er Me too, jeg googlede egentlig bare "me too sovedragt" så dukkede den op.
Skal lige se om jeg kan finde den

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

Nu kan jeg så se et sted at det er en 2007 model, så ved ikke om den kan fåes længere

Måske på trendsales?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.