Lukket skraldespande....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Mira0911

Lukket skraldespande er rigtig gode for os at bruge, i hele huset.

Men men... Hvad fjerner man lige den grimme lugt med?

De lugter virkelig GRIMT!!!! Tænker måske Rodalon eller eddike?

Aner det ikke... Håber nogen kan hjælpe... Det er så slemt vi bliver nød til at gøre dem rene 1 gang om ugen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Mira0911

Op...

Anmeld

22. marts 2010

Klumpe-dumpe

MoarJ skriver:

Op...

Hejsa,

Prøv at hør Zafir, hun er en ren rengørings guru;)

Anmeld

22. marts 2010

Ranarupta

Tror jeg ville desinficere dem med klorin... Ellers skulle eddike være rigtigt godt mod lugt. 

Er det nede i den lukkede skraldespand, der lugter eller er det også i skabet (fx. under vasken)? For så er natron også godt...

Anmeld

22. marts 2010

Mira0911

Ranarupta skriver:

Tror jeg ville desinficere dem med klorin... Ellers skulle eddike være rigtigt godt mod lugt. 

Er det nede i den lukkede skraldespand, der lugter eller er det også i skabet (fx. under vasken)? For så er natron også godt...

Det er spanden i selve skraldespanden der lugter... Har prøvet med klorin... Synes ikke det virker særlig længe...

Anmeld

22. marts 2010

Ranarupta

MoarJ skriver:

Det er spanden i selve skraldespanden der lugter... Har prøvet med klorin... Synes ikke det virker særlig længe...

Øv... Det er da sært. Bruger I pose inden i spanden?

Anmeld

22. marts 2010

Mira0911

Ranarupta skriver:

Øv... Det er da sært. Bruger I pose inden i spanden?

Jep vi bruger poser i spandene...

Anmeld

22. marts 2010

Bondepigen

MoarJ skriver:

Jep vi bruger poser i spandene...

Hvis det er sådan en pedalspand, du taler om, så dannes der kondens indeni den, hvis du bruger den til fugtigt affald...og det stinker forfærdeligt. Det er der vist ikke rigtigt noget at gøre ved, for det vil komme igen ligeså hurtigt efter du har gjort den ren... Lad være med at bruge den til vådt affald er mit råd...eller hvis du bruger den til bleer, så put dem i en blepose, som du lukker tæt inden du smider den i...

Ellers tror jeg altså desværre ikke der er noget der hjælper i længere tid end det allerede gør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.