Lidt om Julius først.
D. 19 marts valgte jeg kun og give han mme for at se og han skreg/brokkede sig fordi han var sulten. Efter at han kun har fået mme i weekenden og han måske brokker sig i 2 timer på hele dagen, ja så har jeg valgt at han nu kun får mme. Han er så et vanedyr og "råber" på mad på klokkeslettet, 3 timer efter han fik sidst. Om aften/nat sover han først 5 timer, mad og så igen hver 3 time.
Som overskriften siger har jeg fået mig en lille mor herhjemme, og hvor er hun bare skøn når hun gør det.
Hvis vi er i køkknet og Julius ligger på sin ammepude i sofaen og "græder" som løber Cassandra næsten ind til ham, for at trøste ham eller give ham sutten.
Hun vil gerne hjælpe mig med at give ham mad (flaske), da jeg nu er stoppet med at amme og ikk har fået noget til at stoppe produktionen, må jeg jo pumpe ud så jeg kan holde det ud. Ja selv der ville Cassandra hjælpe, mors bryst skal jo tørres. 
D. 17 marts om aften fik Julius en flaske og da han havde spist det han kunne og jeg stilte flasken fra mig, stjal Cassandra den. Hun valgte så lige at rulle sit ene ærme op for at vende sutteflaske ned på håndleddet for at gøre det sammen på det andet håndled. Hun skulle jo lige mærke om den var god nok. Så nu når Julius skal ha mad og Cassandra er hjemme, så skal hun lige tjekke Juluis' flaske inden han skal ha den. 
Den pige elsker sin lillebror.
Anmeld