Jeg har taget min beslutning at jeg ikke vil mere.
"Du skal huske at du er ikke god nok... Du er den bedste"
Det var det min mor sagde til mig da jeg snakkede med hende om at jeg ikke kunne leve sådan her længere.
Da Kristophers far og jeg havde aftalt at vi skulle flytte sammen og give det en chance mere, sad han og undskyldte overfor mine forældre fordi han havde været et fjols. Han lovede dengang at han ville tage sig sammen og ikke lade mig leve i ulykken en gang til.
Han holder ikke hvad han lovede dengang og nu må jeg sige nok.
Jeg snakkede med min mor for jeg føler mig overhovedet ikke stærk nok til at pakke mine ting og forlade faren til min søn.
Det er så skrækkeligt at sidde i en situation hvor man føler sig bundet. Jeg kan sidde og se mig selv visne som en gammel blomst og jeg har slet ikke lyst til noget som helst. Jeg har ingen energi, jeg har ingen glæde og jeg har ingen mod. Jeg bad min mor om at hjælpe mig med at snakke med min kæreste om at jeg ikke kan mere og det vil hun gerne. Jeg ved at mange mener at det ikke skulle være så svært og at man bare skal gå sin vej og være stærk, men det er bare så meget lættere sagt end gjort.
Jeg ved hvad jeg vil, men jeg er bange for alting lige nu.
Jeg ved hvad jeg skal, men jeg kan ikke selv om jeg gerne ville.
Når han ikke er her kan jeg sagtens snakke og planlægge, men så snart han er der så lever jeg bare med ulykken..
Anmeld