usikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.833 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg undre mig meget over, at jeg er så nem at gøre usikker. Jeg er dybt forelsket og har været sammen med min kæreste i knap 2 mdr - så stadig ganske nyt. Han skrev (i en brandert) at han er forelsket i mig. Og har et par gange skrevet skat til mig. Det bliver jeg naturligvis meget glad for og har på intet tidspunk i vores forhold været usikker på ham eller på mine egne følelser. Har faktisk en følelse af, at det er ham jeg skal blive gammel sammen med. Har kun haft den følelse een gang før, så det er store sager Men så er det at jeg modtager en sms fra ham i går (forventede at vi skulle ringe sammen - så sms'en i sig selv skuffede mig lidt) Nå men han starter med at skrive hej søde... og så begyder jeg straks at tænke, om han nu er ved at trække sig tilbage da han jo havde åbnet posen for ordet skat. Ved det lyder fjottet, men faktum er altså, at det skaber lidt usikkerhed i mig. Jeg skrev en sms tilbage til ham at han må sove godt og at jeg savner ham hel vildt og glæder mig meget til at se ham igen. Får ingen sms tilbage, men han havde jo også skrevet godnat til mig. Frygter at jeg måske har give for meget igen, når han har åbnet sig. Er bange for at skræmme ham med mine følelser - for huha jeg er sgu godt nok forelsket i manden, hvilket er meget stort for mig at opleve.

Hvorfor skal jeg blive så usikker på mig selv, nu gik det lige så godt med at nyde nuet og ikke tænke så meget! Vil for alt i verden ikke ødelægge dette pga min usikkerhed (ark!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Anonym trådstarter

Hmm kan banke mig selv i hovedet. Har lige modtaget en sms fra ham som starter med hej skat og han skriver at han tæller dagene til vi skal ses igen. Men ihh altså, hvorfor alle de tanker, vil jo bare gerne nyde.

Andre der kan køre lidt i selvsving med tankerne

Anmeld

22. marts 2010

RumlesMor

Tror det er helt naturligt at være lidt spændt og usikker (på samme tid) i starten af et nyt forhold...

Bare husk at fyre ikke er så bevidst om deres sprogbrug (medmindre det er en faglig proffession)... Så at det er skat den ene dag og søde den næste er ikke af betydning.

Min kæreste er heller ikke typen der altid svarer på en sms, hvilke vi har talt om mange gange. For det gjorde mig lidt usikker, men har nu efter 6 år lært - at sådan er han bare. He he. Det er ikke af betydning for hans følelser for mig.

Anmeld

22. marts 2010

Corn

Så spændt og usikker havde du ikke følt dig, hvis du ikke havde følelserne uden på tøjet.

Men de virker gengældt, så mon ikke han har det som dig

Anmeld

22. marts 2010

Anonym trådstarter

RumlesMor skriver:

Tror det er helt naturligt at være lidt spændt og usikker (på samme tid) i starten af et nyt forhold...

Bare husk at fyre ikke er så bevidst om deres sprogbrug (medmindre det er en faglig proffession)... Så at det er skat den ene dag og søde den næste er ikke af betydning.

Min kæreste er heller ikke typen der altid svarer på en sms, hvilke vi har talt om mange gange. For det gjorde mig lidt usikker, men har nu efter 6 år lært - at sådan er han bare. He he. Det er ikke af betydning for hans følelser for mig.

Du har ret, mænd tænker jo ikke som os. Må lige huske mig selv på det, så jeg ikke forventer det sammen som jeg giver. Det er jo lidt farligt og ender nok bare med en skuffelse

Anmeld

22. marts 2010

Anonym trådstarter

Så spændt og usikker havde du ikke følt dig, hvis du ikke havde følelserne uden på tøjet.

Men de virker gengældt, så mon ikke han har det som dig

Det er simpel hen så rigtigt det du skriver. Min usikkerhed er naturligvis skabt af at jeg har mange følelser for manden. For i tidligere forhold, har jeg nok ikke været så usikker igen Og ja, når jeg ser på hvad han har sagt og skrevet til mig, så er jeg da ikke i tvivl om, at han føler det sammel. Er måske bare nervøs for, at han bliver skræmt af de følelser og trækker sig tilbage... spekulationer for spekulationernes skyld

Anmeld

22. marts 2010

Corn

Anonym skriver:

Det er simpel hen så rigtigt det du skriver. Min usikkerhed er natruligvis skabt af at jeg har mange følelser for manden. For i tidligere forhold, har jeg nok ikke været så usikker igen Og ja, når jeg ser på hvad han har sagt og skrevet til mig, så er jeg da ikke i tvivl om, at han føler det sammel. Er måske bare nervøs for, at han bliver skræmt af de følelser og trækker sig tilbage... spekulationer for spekulationernes skyld

Meeen han lyder nu interesseret... Så mon ikke den er der

Anmeld

22. marts 2010

Anonym trådstarter

Macaab skriver:

Meeen han lyder nu interesseret... Så mon ikke den er der

det håber jeg. For han er godt nok en sød en Føler mig som en teenager igen når jeg tænker på ham

Anmeld

22. marts 2010

Corn

Anonym skriver:

det håber jeg. For han er godt nok en sød en Føler mig som en teenager igen når jeg tænker på ham

Sådan skal det da også være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.