Jeg undre mig meget over, at jeg er så nem at gøre usikker. Jeg er dybt forelsket og har været sammen med min kæreste i knap 2 mdr - så stadig ganske nyt. Han skrev (i en brandert) at han er forelsket i mig. Og har et par gange skrevet skat til mig. Det bliver jeg naturligvis meget glad for og har på intet tidspunk i vores forhold været usikker på ham eller på mine egne følelser. Har faktisk en følelse af, at det er ham jeg skal blive gammel sammen med. Har kun haft den følelse een gang før, så det er store sager
Men så er det at jeg modtager en sms fra ham i går (forventede at vi skulle ringe sammen - så sms'en i sig selv skuffede mig lidt) Nå men han starter med at skrive hej søde... og så begyder jeg straks at tænke, om han nu er ved at trække sig tilbage da han jo havde åbnet posen for ordet skat. Ved det lyder fjottet, men faktum er altså, at det skaber lidt usikkerhed i mig. Jeg skrev en sms tilbage til ham at han må sove godt og at jeg savner ham hel vildt og glæder mig meget til at se ham igen. Får ingen sms tilbage, men han havde jo også skrevet godnat til mig. Frygter at jeg måske har give for meget igen, når han har åbnet sig. Er bange for at skræmme ham med mine følelser - for huha jeg er sgu godt nok forelsket i manden, hvilket er meget stort for mig at opleve.
Hvorfor skal jeg blive så usikker på mig selv, nu gik det lige så godt med at nyde nuet og ikke tænke så meget! Vil for alt i verden ikke ødelægge dette pga min usikkerhed (ark!)

Anmeld