Så er man gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Delilah

Og det er jo rigtigt dejligt. Jeg vil være en af de lidt yngre mødre med 20 år på bagen, 21 når fødslen er ovre. Det kommer nok ikke til at være helt nemt da jeg ikke er sammen med faderen, men vi er da gode venner og han vil meget gerne være en del af hele processen. Det har bare været rigtigt hårdt indtil videre med rigtigt meget kvalme og humørsvingninger. 

Men når alt kommer til alt vil det hårde slid betale sig når først den lille kommer Jeg er 13+4 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Maise

Delilah skriver:

Og det er jo rigtigt dejligt. Jeg vil være en af de lidt yngre mødre med 20 år på bagen, 21 når fødslen er ovre. Det kommer nok ikke til at være helt nemt da jeg ikke er sammen med faderen, men vi er da gode venner og han vil meget gerne være en del af hele processen. Det har bare været rigtigt hårdt indtil videre med rigtigt meget kvalme og humørsvingninger. 

Men når alt kommer til alt vil det hårde slid betale sig når først den lille kommer Jeg er 13+4 idag.

Kram til dig. Ja det må være hårdt at være alene om det, men dejligt at i kan sammen trods i ikke er sammen og uanset er det jo skønt at du har en lille baby i maven der kommer ud med alt sin kærlighed til dig. Det er bare lykken at blive mor

KH Maise

Anmeld

21. marts 2010

Tkcuf

Tillykke med graviditeten

Anmeld

21. marts 2010

Vial

Tillykke med graviditeten. Det skal nok gå

Hilsen fra én, der skal være alene med tvillinger....

Anmeld

21. marts 2010

Ansemusen

Stort tillykke med bebsen

Anmeld

22. marts 2010

lillemunk

Stort tillykke med graviditeten.

Kram fra Karin (alene med 2 piger og venter tvillinger)

Anmeld

8. april 2010

Delilah

Tak til jer alle sammen det bliver rigtig godt

Anmeld

8. april 2010

Low

Du ønskes hermed tillykke .

Det lyder næsten lige som mig . Jeg er 19 år og jeg er ikke sammen med faren men jeg er også gode venner med ham og han vil også gerne være med i vores drengs liv når han engang kommer til verden

Anmeld

8. april 2010

MyBaby

RIGTIG stort tillykke - jeg ønsker dig al mulig held og lykke!

Anmeld

8. april 2010

Mira0911

Vil lige ønske dig tillykke med graviditeten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.