Rejse med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.191 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Banditten´s mor

Hej alle sammen.

Hvad er jeres erfaringer med at rejse med baby og hvor gamle var de, da I tog afsted? Hvor tog i hem?

Min mand er rejsegal og vil gerne afsted i september-oktober. Til den tid er sønnike ca. 8 måneder. Steder som Egypten, Thailand og Sicilien har været oppe og vende.

Jeg er ikke bekymret for at rejse med baby, vil bare gerne høre om jeres erfaringer.

Mange hilsner Sylvester´s mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
sylvestersmor skriver:

Hej alle sammen.

Hvad er jeres erfaringer med at rejse med baby og hvor gamle var de, da I tog afsted? Hvor tog i hem?

Min mand er rejsegal og vil gerne afsted i september-oktober. Til den tid er sønnike ca. 8 måneder. Steder som Egypten, Thailand og Sicilien har været oppe og vende.

Jeg er ikke bekymret for at rejse med baby, vil bare gerne høre om jeres erfaringer.

Vi rejste med vores søn da han var 9 mdr. til Mallorca og det gik bare så godt. Jeg har også været afsted med vores datter til Cypern, da hun var 2 1/2 mdr. og det gik også bare over alt forventning.

Så jeg vil bare sige: afsted med jer

Anmeld

21. marts 2010

JulieE

Ja, afsted med jer  Vi smuttede 5 uger til New Zealand da vores ældtse var 8 mdr og det gik sduper fedt! Vi havde en god klapvogn og en rgbærre med og skunne vi komme rundt de fleste steder og have ham med uden problemer

God tur

Mange hilsner

Julie mor til Jacob 6 år og Line 3 år

Anmeld

21. marts 2010

Banditten´s mor

JulieE skriver:

Ja, afsted med jer  Vi smuttede 5 uger til New Zealand da vores ældtse var 8 mdr og det gik sduper fedt! Vi havde en god klapvogn og en rgbærre med og skunne vi komme rundt de fleste steder og have ham med uden problemer

God tur

Mange hilsner

Julie mor til Jacob 6 år og Line 3 år

Hvordan tog baby den lange flytur?

Og jo, vi skal da helt sikkert afsted

Anmeld

21. marts 2010

E.T

Har ikke selv erfaringer endnu, men min svigerinde har rejst hjem til Irland med begge børn da de var 5 uger og min kusine har haft en 3 måneder gamle baby med til Australien, da hun skulle besøge sin søster. Der er ingen af dem der har haft problemer, på nogle måder.

Vi kommer også selv til at rejse med en 2 måneder gamle baby til jul, når vi skal besøge svigerfar i Frankrig :-)

Tror man bare skal tage det som det kommer og ikke bekymre sig så meget. Så længe de har mor og far er de jo trygge og glade :-)

Knus

Anmeld

22. marts 2010

JulieE

sylvestersmor skriver:

Hvordan tog baby den lange flytur?

Og jo, vi skal da helt sikkert afsted

Hej igen!

Han tog den lange flyvetur i fin stil. Vi havde en såkaldt "bassenet" til ham, som er en slags lift der sidder fast på væggen foran sæde (lige bag pantryet). Her kunne han både sove og sidde og lege. Vi havde taget hans egen dyne med og noget legetøj han kendte godt. og så gik det super, Vi fløj med Quantas og personalet var så flinke til at hjælpe, varme vand til mme og vælling osv.

Vi fik nogle dråber til ørerne (illiadin tror jeg de hed) så hjalp ham med at trykudligne på vej op og ned og så fik han en flaske med mme eller vælling når vi landende og lettede. Vi oplevede ikke rigtigt nogle problemr med det.

Mange hilsner

Julie

Anmeld

22. marts 2010

ML

Rejse med baby og børn er fantastisk, synes jeg!

Vores dreng var tre måneder da jeg fløj med ham alene første gang. Da han var 7 rejse vi tre uger til Indien. Begge flyture gik fint, han var glad for at sidde på skødet eller i sin lille lift på væggen. Han havde intet problem med ørene og rejsen rundt gik over alt forventning. Man komme i kontakt med så mange mennesker når man rejser rundt med sådan en størrelse og folk generelt er meget søde til at hjælpe og give bedre forhold til børnefamilier! Har netop være tre uger i Argentina med en knap to årig og også det nød vi alle tre, på trods af at vi voksne synes det var en lidt for lang flyvetur. Igen to vores dreng det meget fint. Så endelig, rejs alt det I kan komme til

Det eneste man måske skal tænke over er at hvis man rejser til eksotiske steder/steder hvor man er i tvivl om madkvaliteten, så skal man prøve ikke at blive syge begge voksne på samme tid! Probiotika tabletter har hjulpet os meget til at undgå de værste maveonder, så det kan jeg varmt anbefale.

God rejselyst!

Anmeld

22. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Ved ikke om man kan kalde det en rejse, men da Liam var 3 uger gammel rejste vi fra Odense til Næstved med tog

Det klarede han fint

Anmeld

22. marts 2010

LotteGabriella

sylvestersmor skriver:

Hej alle sammen.

Vi havde Daniella med på kør selv ferie til Italien da hun var 10 mdr. Det gik bare super godt....vi sørgede for at der blev holdt lidt legepauser, når det passede med at hun skulle ha' ren ble og mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.