Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
STORE, fine lanterner. Helt nye. Nypris 1600, sælges til 500.
Bor i Silkeborg...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skal lige siges at det i ser på billedet er stearin lys holdere der hører med til, men kan pilles ud og så kan der komme bloklys i.
Chritinap skriver: STORE, fine lanterner. Helt nye. Nypris 1600, sælges til 500. Bor i Silkeborg...
Hvor er de bare fine.. hvem der bare havde en have el. terasse til at placere dem i/på.... Held og lykke med salget
wauuuu hvor er de flotte - trist det salg ikke var på sjælland, så havde jeg købt dem...
Vidste da lige hvor de skulle ha' stået i mine have...
Held og lykke med salget...
Pia. skriver: wauuuu hvor er de flotte - trist det salg ikke var på sjælland, så havde jeg købt dem... Vidste da lige hvor de skulle ha' stået i mine have... Held og lykke med salget...
Ja det er jo typisk
wauuuu hvor er de flotte - trist det salg ikke var på sjælland, så havde jeg købt dem... Vidste da lige hvor de skulle ha' stået i mine have... Held og lykke med salget...
Hvor meget fylder de? For så kan vi jo tage dem med til sjælland til dig Pia.
Di. skriver: Hvor meget fylder de? For så kan vi jo tage dem med til sjælland til dig Pia.
De kan godt lægge i et bagagerum, du også altid så sød Diana
Hvor er du altså bare søøøød.... Hvornår skal du her over søde ? tror de fylder en del, eller den store ser høj ud
Er det samlet pris? Og hvor store er de i højde drøjde?
Ej hvor er de bare fine
skal lige snakke med manden for jeg er meget int
knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128