Läckberg's Havfruen, udkommer i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Kloster

JUBIIII.................

Og det er self Camilla Läckbergs nye bog, Havfruen, der udkommer i morgen...

Super Brugsen osv sælger den fra i morgen af. Men jeg undre mig at det er til den billige pris af ca 170,- !!!

Ved at bogen: Tyskerungen, kostede 299,- da den først udkom... Er Havfruen bare extrem tynd, paperback, ell bare giga udsalg ell ???

Nogen der ved det...

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

betski

Kloster skriver:

JUBIIII.................

Super Brugsen osv sælger den fra i morgen af. Men jeg undre mig at det er til den billige pris af ca 170,- !!!

Ved at bogen: Tyskerungen, kostede 299,- da den først udkom... Er Havfruen bare extrem tynd, paperback, ell bare giga udsalg ell ???

Nogen der ved det...

VH Kloster

Jaaaa endelig! Har da også bare glæder mig til denne dag længe

Kan se, det er brugsen jeg skal handle i morgen

Anmeld

21. marts 2010

Stumpen

Kloster skriver:

JUBIIII.................

Nogen der ved det...

VH Kloster

I netto koster den 159 og det gjorde Tyskerungen også..

Anja..

Anmeld

21. marts 2010

betjenten

Kloster skriver:

JUBIIII.................

Nogen der ved det...

VH Kloster

Netto har den fra i morgen, til 159 kr..  Den er sgu også længe ventet...

Anmeld

21. marts 2010

Kloster

Men er der normalt, de er så billige lige når de kommer ud?? Ell er de forkortet i historien, i paper back ell ????

Det er jo først nu, at Tyskerungen koster 149,- ved boghandlen.

Jeg har i øvringt også sendt min mutti afsted i brugsen i morgen tidligt (i hendes ferie) for hun er da lige nødt til at skaffe mig denne nye bog...

Anmeld

22. marts 2010

Sofia

Jeg har lige hentet Havfruen i Netto. Den er 388 sider og i Hardback. Virkelig et godt tilbud, kan næsten ikke vente med at læse den.

Anmeld

22. marts 2010

Kloster

ViolaFie skriver:

Jeg har lige hentet Havfruen i Netto. Den er 388 sider og i Hardback. Virkelig et godt tilbud, kan næsten ikke vente med at læse den.

Yes.... Fik den også købt i dag... Gav 170,- i Super Brugsen. Men det giver jeg GERNE

Er stadig igang med Tyskerungen, men mangler kun omkring 90 sider, så nu bliver det hele rigtig spændende

VH Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.