til jer med piger på 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.795 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

starsofheaven

min datter blir snart 2 år og skal til at skrive hendes ønskeseddel, hvad gav i jeres piger da de blev 2 år? og hvad leger de gerne med? josephine min datter er meget interesseret i dukker osv.. har i nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

NejaJ

Hejsa...

Da min Lærke blev 2 år, gav jeg hende et køkken og EN HEL MASSE div. mad og gryder, potter og pander...

Desuden fik hun også bamse og kyllinge hus med figurere samt en lyserød støvsuger...

Det var mine forslag - håber det kan bruges

Krams!

Anmeld

21. marts 2010

starsofheaven

NejaJ skriver:

Hejsa...

Da min Lærke blev 2 år, gav jeg hende et køkken og EN HEL MASSE div. mad og gryder, potter og pander...

Desuden fik hun også bamse og kyllinge hus med figurere samt en lyserød støvsuger...

Det var mine forslag - håber det kan bruges

Krams!

tak for svar, men det fik hun faktisk sidste år da hun blev 1 år.. så alt det har hun...

Anmeld

21. marts 2010

NejaJ

Okai

Tja.. så måske en tavle som hun kan skrive og tegne på....

Anmeld

21. marts 2010

Kvindemin

starsofheaven skriver:

tak for svar, men det fik hun faktisk sidste år da hun blev 1 år.. så alt det har hun...

Helt klart udstyr af div. til dukkelise, mer mer legemad, stor dukkevogn med dyner, dukke med sutte, klodser - masser af klodser, billedealbum (af hele hendes familie), bøger, cd + ghettoblaster, dvd'er med bamse, Dora, Prob og Bertha.
Sengetøj med print hun kender, og trøjer med print hun kender (det er jo simpelthen et hit at fortælle hvad man har på)

Knus

Anmeld

21. marts 2010

myprincess

Uha mange ting

Mega blocks

Schleich dyr

Lego duplo

Little people fra fisher price

Køkken plus tilbehør

Dukke plus tilbehør

Barbie dukker

My little pony

Bratz baby dukker

Tegnefilm

Peter plys legehus med figurer

Kæmpe prinsesse puf pude

Lege rengøringsvogn

Puslespil

Bøger

Lege kasseapperat med tilbehør

Løbehjul

Dukke hus med tilbehør

.... lige hvad jeg kan huske

Anmeld

21. marts 2010

LISBETH:-)

Amalie fik en dukke barnvogn fra babysam - den bliver brugt hver eneste dag, selvom hun snart fylder 3.

Vi gav hende en rustjebane fra fætter BR (til haven) og den er også et kæmpe kæmpe hit!!!!

Ellers har puslespil med træbrikker, tegne ting, modellervoks og ude lege ting været et hit.

Anmeld

21. marts 2010

starsofheaven

tak for alle jeres svar, fik nogle ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.