Madpakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.824 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

incognito

Tja, jeg mangler lidt inspiration til en let madpakke til mig selv - de lange dage på skolen, kan godt være hårde, og tit kan man godt ende med liiige at komme et smut forbi slikautomaten

Hvad plejer I at have med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Halbschön

incognito skriver:

Tja, jeg mangler lidt inspiration til en let madpakke til mig selv - de lange dage på skolen, kan godt være hårde, og tit kan man godt ende med liiige at komme et smut forbi slikautomaten

Hvad plejer I at have med?

Hejsa,

her får jeg dette med til en 8-15 dag:

1 pose med gulerødder skåret ud i mindre stykker.

2-3 æbler el. pære

1 lille pose med rosiner og nødder/mandler

1 stk klapsammen rugbrød med pikantost

2 baguettes med pålæg. Aftenen før varmer jeg de der baguettes man kan købe i de fleste supermarkeder til ca. 4-5kr for 2stk. Og smører dem om aftenen..

Det er den "normale" madpakke for mig

Anmeld

21. marts 2010

oo

pitabrød er lækkert, synes jeg. og så bager jeg nogle gange madmuffins, som også er lækre - specielt fordi de bevarer fugtigheden/spændstigheden i mange dage når man bruger gulerødder og squash som ingredienser

men ellers, som ovenfor, så sørg for at have sunde snacks med...jeg synes slikautomaten lokker når jeg bare skal have noget at gnaske i, så hvis der ligger en gulerod eller peberfrugt ved siden af mig, som jeg hurtigt kan proppe i munden, så glemmer jeg automatisk slikket

Anmeld

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

En god omgang grøntsagswok eller pastasalat med kylletter i tern. Laver også ind imellem wraps som jeg fylder med en smøreost med urter, salat, kyllingestrimmel eller hvad der lige falder mig ind. Mega nemt og lækkert.

Anmeld

21. marts 2010

incognito

Jeg kan da godt se, at jeg skal have meget mere med

Normalt køber jeg én sandwich ned i kantinen - plejer at tage dem med groft brød og kylling i. Så er der et godt måltid der.

Men der skal helt klart mere frugt med, mmm. Og overvejer agurk, da jeg ikke er så vild med gulerød. Og kom da lige i tanke om, at vi har de små pakker med rosiner. De er jo nemme at have med.

Åh, tak skal I have

Anmeld

21. marts 2010

incognito

Renée88 skriver:

Hejsa,

her får jeg dette med til en 8-15 dag:

1 pose med gulerødder skåret ud i mindre stykker.

2-3 æbler el. pære

1 lille pose med rosiner og nødder/mandler

1 stk klapsammen rugbrød med pikantost

2 baguettes med pålæg. Aftenen før varmer jeg de der baguettes man kan købe i de fleste supermarkeder til ca. 4-5kr for 2stk. Og smører dem om aftenen..

Det er den "normale" madpakke for mig

Hvilke slags nødder, hvis man lige må snige et spørgsmål ind?

Anmeld

21. marts 2010

Halbschön

incognito skriver:

Hvilke slags nødder, hvis man lige må snige et spørgsmål ind?

det forskelligt nogle gange bare mandler.. eller paranødder - mit hit.... man kan få forskellige blandinger i de fleste supermarkeder

Anmeld

21. marts 2010

incognito

Renée88 skriver:

det forskelligt nogle gange bare mandler.. eller paranødder - mit hit.... man kan få forskellige blandinger i de fleste supermarkeder

Jeg må forbi supermarkedet i morgen - eller lige gennemsøge hele køkkenet for nødder!

Men tak

Anmeld

21. marts 2010

Lone Jakobsen

Tjuhl skriver:

pitabrød er lækkert, synes jeg. og så bager jeg nogle gange madmuffins, som også er lækre - specielt fordi de bevarer fugtigheden/spændstigheden i mange dage når man bruger gulerødder og squash som ingredienser

men ellers, som ovenfor, så sørg for at have sunde snacks med...jeg synes slikautomaten lokker når jeg bare skal have noget at gnaske i, så hvis der ligger en gulerod eller peberfrugt ved siden af mig, som jeg hurtigt kan proppe i munden, så glemmer jeg automatisk slikket

har du en opskrift på madmuffins? jeg prøvede nogle engang men de klaskede totalt sammen. de var ellers fyldt med alle mulige skønne ting (bla. æbler, gullerødder og rosiner)

Anmeld

21. marts 2010

oo

nutche skriver:

har du en opskrift på madmuffins? jeg prøvede nogle engang men de klaskede totalt sammen. de var ellers fyldt med alle mulige skønne ting (bla. æbler, gullerødder og rosiner)

ja, jeg finder den lige til dig...min røv er p.t. groet fast til sofaen, men når jeg slipper fri, skal jeg lige sende dig en PB'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.