Emmaljunga barnevogn til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. marts 2010

Lady Marion <3

nannanadja skriver:

det er bare helt iorden... god fest

Mange tak   Kan du seriøst godt undvære din barnevogn allerede ?Tænker på dit barns alder , er han ikke 8 mdr ? Jeg overvejer jo at købe vognen til min søn på 11 mdr så vi har 2 barnevogne . En hjemme og en i vuggestuen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Nordvest

Lækker barnevogn. Er der mulighed for at få de sammenklappede mål? Skal have målt om vi kan have den i bilen.

Anmeld

24. marts 2010

nannanadja

Muffi . skriver:

Mange tak   Kan du seriøst godt undvære din barnevogn allerede ?Tænker på dit barns alder , er han ikke 8 mdr ? Jeg overvejer jo at købe vognen til min søn på 11 mdr så vi har 2 barnevogne . En hjemme og en i vuggestuen .

ja jeg kan godt undvære den , det er en stor dreng jeg har, han bruger str 86 i tøj nu så han bruger sin klapvong når vi går tur.

I den vuggestue han skal i er der nogle "kasser" som ungerne sover i..

Anmeld

24. marts 2010

nannanadja

Nordvest skriver:

Lækker barnevogn. Er der mulighed for at få de sammenklappede mål? Skal have målt om vi kan have den i bilen.

jeg kan desvære ikke gi dig mål, har ikke noget målebånd eller noget- men måske står det påå babysam hjemmeside hvad målene er.

Anmeld

24. marts 2010

nannanadja

nannanadja skriver:

billed

bor i kalundborg,

Anmeld

24. marts 2010

Nordvest

nannanadja skriver:

jeg kan desvære ikke gi dig mål, har ikke noget målebånd eller noget- men måske står det påå babysam hjemmeside hvad målene er.

Okay, det må jeg lige prøve at undersøge. Hvor gammel er den? Hvad hedder den mere end Emmaljunga?

Anmeld

24. marts 2010

Kruse90

Nordvest skriver:

Okay, det må jeg lige prøve at undersøge. Hvor gammel er den? Hvad hedder den mere end Emmaljunga?

hvis jeg dog bare var gravid nu så havde jeg købt den

det er en rigtig flot vogn

Anmeld

24. marts 2010

nannanadja

Nordvest skriver:

den er fra 2007-  hvis jeg skal være helt ærligt så ved jeg ikke hvad den hedder mere end emmaljunga.. kan desvære ikke hjælpe dig.

men den kan være i en suzuki ignes

Anmeld

24. marts 2010

Nordvest

nannanadja skriver:

den er fra 2007-  hvis jeg skal være helt ærligt så ved jeg ikke hvad den hedder mere end emmaljunga.. kan desvære ikke hjælpe dig.

men den kan være i en suzuki ignes

Hvis jeg køber den er det så muligt at få den sendt?

Anmeld

24. marts 2010

mariamiss6

Ud fra hvad jeg kan se på billedet så er det enten en classic, eller en big star supreme.... forskellen på disse to er egentlig at big star har en bund, hvor man kan justere om der skal slippe luft ind fra neden under, eller ej - alt efter om det er varmt eller koldt....

For at tjekke hvilken det er, kan i se om der er denne termohalløjsa i bunden, som man kan åbne eller lukke, ved hjælp af et håndtag der sidder under vognen helt foran.
og så mene rjeg også at det kun er supremen (big star) der har en ventilationsdims i kalechen, som kan løftes op, så der også den vej kan komme lidt ekstra luft ind....

jeg mener begge vogne har et liggemål på 97 cm.

Når jeg kigger på billedet gætter jeg på det er en af de tidligste modeller af en Big star supreme. Udemærket god vogn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.