Følger mig alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

bronihansen

Hejsa

Jeg har en dejlig datter på 1år, jeg bor sammen med min kæreste, men jeg følger mig total alene men vores datter, jeg følger at det er altid mig er skal gøre alt , skal spørge kæresten om han gider og gå ind til hende ellers hjælpe hende, jeg er utrolig træt og har tit tænkt at det ville være nemmer at bo alene med hende, har i nogle gode råd, det skal lige siges at jeg elsker min kæreste, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Risen

bronihansen skriver:

Hejsa

Jeg har en dejlig datter på 1år, jeg bor sammen med min kæreste, men jeg følger mig total alene men vores datter, jeg følger at det er altid mig er skal gøre alt , skal spørge kæresten om han gider og gå ind til hende ellers hjælpe hende, jeg er utrolig træt og har tit tænkt at det ville være nemmer at bo alene med hende, har i nogle gode råd, det skal lige siges at jeg elsker min kæreste, 

Hej   .. Nu har jeg godt nok ikke barn endnu men får det snart.. Jeg har også været fustreret over kæresten manglende interesse i pigebarnet, og fik snakket godt og grundigt med ham omkring det. Det er vigtigt at I får snakket ud og du fortæller ham at du føler du næsten lige så godt kunne have stået alene med din skønne pige, for du mangler hans medvirken.. Kæmpe knus herfra ! 

Anmeld

21. marts 2010

bronihansen

Risen skriver:

Hej   .. Nu har jeg godt nok ikke barn endnu men får det snart.. Jeg har også været fustreret over kæresten manglende interesse i pigebarnet, og fik snakket godt og grundigt med ham omkring det. Det er vigtigt at I får snakket ud og du fortæller ham at du føler du næsten lige så godt kunne have stået alene med din skønne pige, for du mangler hans medvirken.. Kæmpe knus herfra ! 

jeg har prøvet at tale med ham, men det vare kun et par dage så er han tilbage i den gamle rutine, det er ret frustrrene, nu skal jeg til i praktik i 8 uger og sammentidigt skal jeg passe min datter husen og vores dyr , men jeg må vel bare bide i det sure æble og prøve mig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.