lektier, hjælp mig engang. (engelsk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

had er der forkert ved denne her sætning?

I think that Jevier sounds like a kind man, who "has eller have" had a good life.

Det er meningen jeg vil skrive, "Jeg synes at Javier lyder som en rar mand, som har haft et godt liv." Det er til en opgave hvad jeg får en masse ting at vide om Javier, så skal jeg så fortælle hvordan jeg tror han har haft det i sit liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

bronihansen

DatterMalou skriver:

I think that Jevier sounds like a kind man, who "has eller have" had a good life.

Det er meningen jeg vil skrive, "Jeg synes at Javier lyder som en rar mand, som har haft et godt liv." Det er til en opgave hvad jeg får en masse ting at vide om Javier, så skal jeg så fortælle hvordan jeg tror han har haft det i sit liv.

I think that Jevier sounds like a kind man, who had a good life.

mener jeg det er sådan

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

DatterMalou skriver:

har haft - has had;-)

knus jill

Anmeld

21. marts 2010

incognito

Uh, er det den med ham i caféen?

Nå men

I think that Javier sounds like a kind man who has had a good life

Anmeld

21. marts 2010

Tullebobs

Uden at være ekspert så tror jeg at jeg ville formulere det således:

I believe that Jevier is a kind man, who has had a good life

Kh Trine

Anmeld

21. marts 2010

Chalala85

DatterMalou skriver:

Has had a good life

Anmeld

21. marts 2010

Bondepigen

I HAVE had

he, she, it HAS had

they HAVE had...

Men jeg synes altid det lyder pænere på engelsk, at sige "han havde" altså "he had", men så kommer det jo an på, hvilken tid du har skrevet hele historien i... om det er "før datid" eller "datid"

Anmeld

21. marts 2010

Bondepigen

I HAVE had

he, she, it HAS had

they HAVE had...

Men jeg synes altid det lyder pænere på engelsk, at sige "han havde" altså "he had", men så kommer det jo an på, hvilken tid du har skrevet hele historien i... om det er "før datid" eller "datid"

Men nu ser jeg så, at du skriver "sounds" nutid, så er det mest rigtigt med "has had"

Anmeld

21. marts 2010

Muffinmus

jep, der kan kun stå HAS:-)

Anmeld

21. marts 2010

Kløver

bronihansen skriver:

I think that Jevier sounds like a kind man, who had a good life.

mener jeg det er sådan

ja ville jeg også mene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.