Lidt af hvert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Findusinde

Hej piger!

Rugbrødshapser med pålæg.. Hvornår må de små begynde at spise det?

Og Majastina Mener eg hun hedder... Nogen der ved noget om hende? Kan se det er nogle dage siden hun har været på?

Go søndag til jer alle..

Knus Annemette, som har temmelig ondt i håret i dag, efter en damefrokost i går..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Barbamama

Jeg mener jeg gav min datter det da hun var 6mdr... Jeg gav hende det der bondebrød til at starte med... Men jeg har altså også været lidt hurtig med det mad. Men det går rigtig godt.

Nej jeg er også spændt ang Majastina... Tror sgu hun har født... hi hi. Det er bare så spændende!!!!

Anmeld

21. marts 2010

Leneur

Findusinde skriver:

Hej piger!

Rugbrødshapser med pålæg.. Hvornår må de små begynde at spise det?

Og Majastina Mener eg hun hedder... Nogen der ved noget om hende? Kan se det er nogle dage siden hun har været på?

Go søndag til jer alle..

Knus Annemette, som har temmelig ondt i håret i dag, efter en damefrokost i går..

Silje var lige knap 6 mdr., da jeg startede med rugbrød til hende for lige siden hun har kunnet sidde i højstol har hun været vildt interesseret i alt det vi andre har spist. Jeg startede med leverpostej og nu har hun også fået skinke, rejeost og makrel i tomat og nu er hun knap 7 mdr..... :-)

Anmeld

21. marts 2010

Findusinde

Leneur skriver:

Silje var lige knap 6 mdr., da jeg startede med rugbrød til hende for lige siden hun har kunnet sidde i højstol har hun været vildt interesseret i alt det vi andre har spist. Jeg startede med leverpostej og nu har hun også fået skinke, rejeost og makrel i tomat og nu er hun knap 7 mdr..... :-)

Super! Så tror jeg også at jeg så småt starter op med Laura.. Hun er meget interesseret i hvad vi spiser, og spiser sine kartofler, gulerødder, fisk og hvad jeg ellers servere for hende med stor appetit!

Anmeld

21. marts 2010

Leneur

Findusinde skriver:

Super! Så tror jeg også at jeg så småt starter op med Laura.. Hun er meget interesseret i hvad vi spiser, og spiser sine kartofler, gulerødder, fisk og hvad jeg ellers servere for hende med stor appetit!

Så skal hun nok komme til at elske rugbrødsmadderne også og det er så hyggeligt at man selv kan få en mad med... :-)

Anmeld

21. marts 2010

BabyStella!

Hej søde!

Jeg har kigget lige på nettet og i mine "kloge" bøger, og har kunne se at det er omkring 6-8 mdr. alderen... Men jeg vil nu helst vente indtil min datter har fået sin første tand.

Men man kender jo sit eget barn bedst, så gør du det, når hun vil - har hun lyst, så kanon :p

I morgen begynder vi den "nye" menu; havregrød til morgenmad med frugtmos ovenpå til at søde det lidt. Og majsvælling når hun skal sove.

Knus!

Anmeld

21. marts 2010

Leneur

BabyStella! skriver:

Hej søde!

Jeg har kigget lige på nettet og i mine "kloge" bøger, og har kunne se at det er omkring 6-8 mdr. alderen... Men jeg vil nu helst vente indtil min datter har fået sin første tand.

Men man kender jo sit eget barn bedst, så gør du det, når hun vil - har hun lyst, så kanon :p

I morgen begynder vi den "nye" menu; havregrød til morgenmad med frugtmos ovenpå til at søde det lidt. Og majsvælling når hun skal sove.

Knus!

Silje har nu ingen tænder endnu men stærke gummer hun tygger med og spyttet bløder det jo også op men du har ret i at man selv kender sit barn bedst og gør det man selv mener er bedst for sit barn. 

Anmeld

21. marts 2010

Findusinde

BabyStella! skriver:

Hej søde!

Knus!

Uh, det blir spændende at se hvordan smukke Stella reagere på sin nye menu..

Laura har fået havregrød de sidste 14 dage, og øllebrød en gang imellem.. Vælling har hun fået de sidste 2 mrd.. Det er bare et hit ved hende..

Men Laura spiser slet ikke så meget at hun er mæt.. Hun kan snildt snuppe noget MME en time efter hun har fået havregrød...

Men det kommer nok, når hun blir lidt ældre..

Anmeld

21. marts 2010

oo

Majastina har ikke født, hendes internet er "bare" gået helt ned

Anmeld

21. marts 2010

Findusinde

Tjuhl skriver:

Majastina har ikke født, hendes internet er "bare" gået helt ned

Ejjjjjj!!! havde ellers lige regnet med at det var fordi hun havde fået bebsen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.