Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh jeg har det bare så skidt.... Jeg er SÅ PMS lige i de her dage. Jeg er meget tæt på at slå alle omkring mig ihjel og jeg skældte Carla ud i går hvilket jeg ALDRIG har gjort. Blev skide ked af det bagefter. Der skal bare ingenting til og jeg gider ikke se på Casper i øjeblikket. Han irriterer mig så det gør noget!!!! Og samtidig er jeg lidt bange for han bliver så træt af mig at han smutter fra den der sure kælling der render derhjemme. Han sagde til morges: "Altså kan jeg gøre noget RIGTIGT????" og så sagde jeg at nu gad jeg bare ikke sige mere i dag for hver gang jeg sagde noget blev han sur og så sagde han meget forbavset: "MIG???" og jeg var faktisk lidt tæt på at grine for det er jo mig der bliver skide sur hver gang HAN åbner munden eller bare viser sig. Ej jeg kan ikke mindes hvornår jeg sidst har været så sur pga mens..... Ved slet ikke hvordan jeg kommer af med al min vrede, men jeg kan da i det mindste se frem til at det går over.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja HELDIGVIS ved man at det er et spørgsmål om nogle dage!! huha!
men nøøøøj hvor jeg kender det....når Søren så er på arbejde og jeg har været hjemme i det humør, så har katten nogle gange fået så meget skæld ud, at han bare gemmer sig indtil far kommer hjem hvor man dog skammer sig når det sker...eller bagefter i hvert fald.
Tjuhl skriver: ja HELDIGVIS ved man at det er et spørgsmål om nogle dage!! huha! men nøøøøj hvor jeg kender det....når Søren så er på arbejde og jeg har været hjemme i det humør, så har katten nogle gange fået så meget skæld ud, at han bare gemmer sig indtil far kommer hjem hvor man dog skammer sig når det sker...eller bagefter i hvert fald.
Ja man er ikke pisse stolt af sig selv.... Men jeg kan sgu ikke styre det.... Også selvom jeg tænker: Ej nu stopper du sgu Michella, så er jeg bare pisse emsig....
Uha.... de dage skulle det altså være tilladt at tage på rekreation ... ja for enten moderen... eller måske far og børn
De dage skulle afskaffes ved lov..............for hvis de er et forvarsel om hvordan menopausen bliver...............så er jeg RET sikker på, at jeg bliver skilt. Kæft hvor kan jeg være en total urimelig furie...........og jeg kan slet ikke se, at det er mig der er noget galt med........., hverken herhjemme eller i trafikken.
Så kære Michella...............du er ikke alene.
Det lyder som om du er hårdt ramt - har ondt af dig og resten af familien.
Jeg håber Casper holder ud til i er på den anden side. Der må du jo så bare nusse så meget om ham at han glemmer du har været skide sur.
SMIL Mette
Velkommen herhjem!! Det kunne sagtens være skrevet af mig.GAD VIDE om jeg er PMS....?? Nu er der gået 10 måneder siden jeg fødte Celina, og jeg har STADIG ikke fået min menses siden.Mon jeg kan smide mit sure lune ind under dække af dét ?!? Hehe Aj, Michella, du er langt fra ene om, at kunne være sådan....
Din indre sol skinner nok en smule mere imorgen så
ha ha ha hej alle og tak for jeres opmuntrende ord. Sidder og småfniser Det forsvandt helt af sig selv for Carla blev mega syg i går og det krævede at jeg blev super mor og så kan jeg ikke være sur... Havde så ondt af hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128