Skejby sygehus..............igen, igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

anna-jonas

Ida hoster...................og hoster og hoster...................hun har i en uge, været så sandet til af forkølelse, at der er kommet snot ud af øjnene.............

Nå, men hendes hoste er taget til nu..................og hun græder når hun hoster......................og kastede op af det her til morgen.

Så nu er Jan på vej på skejby sygehus med hende, så hun kan blive hjulpet lidt. For hun har heller ikke drukket ret meget, de sidste 3 dage, og ser lidt indfalden ud nu.

Mon det nogensinde får en ende herhjemme???

God søndag til alle jer piger...........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

oo

det håber jeg virkelig det gør!!  god bedring med lillefisen

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

Åhh nej hvor synd

God bedring med hende!

Anmeld

21. marts 2010

Klumpe-dumpe

åH NEEEEEEEEEJ for fanden da også.... -Åh jeg ved lige præcis hvordan du har det i lige nu.

Kæ*t jeg føler med jer alle sammen, stakkels lille Ida.

Sender det største KRAM til jer alle sammen.

Anmeld

21. marts 2010

mama09

Anna-jonas skriver:

Ida hoster...................og hoster og hoster...................hun har i en uge, været så sandet til af forkølelse, at der er kommet snot ud af øjnene.............

Nå, men hendes hoste er taget til nu..................og hun græder når hun hoster......................og kastede op af det her til morgen.

Så nu er Jan på vej på skejby sygehus med hende, så hun kan blive hjulpet lidt. For hun har heller ikke drukket ret meget, de sidste 3 dage, og ser lidt indfalden ud nu.

Øv bøv, ja det skal nok få en ende, håber jeg! God bedring

Anmeld

21. marts 2010

Barbamama

Åh nej altså.... Det lyder bare ikke sjovt..... Håber de kan hjælpe hende

Anmeld

21. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

ej søde Mette!

det er jeg ked af at høre! jeg håber de kan hjælpe Ida-musen lidt... og at hun snart er rask!!!

god bedring!!

og stort knus! i en fandme en stærk familie!

Anmeld

21. marts 2010

anna-jonas

Tak, piger...........Ida er hjemme igen. Fik ventoline på maske derude, og det hjalp efter 3 behandlinger. (ligesom med storesøster). Hun er træt, så mon ikke vi får lidt søvn i nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.