Svagt positiv - men først efter 10 min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.156 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg skulle have mens i dag - men håber den bliver væk - og tog lige en test her til morgen. Umiddelbart var den negativ. Men nu har jeg lige været derude igen - og nu ligger testen der og har en svag nr 2 streg.

Jeg ved godt man ikke må stole på resultater efter de to min - men altså....... de andre gange jeg har testet negativ, har den ikke lavet den der skyggestreg.

Kryds lige for at den er der, gørls...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

lotte32

jeg  for at den er der

Anmeld

21. marts 2010

anhj

Jeg krydser lige med

Anmeld

21. marts 2010

lillemunk

Krydser fingere

Anmeld

21. marts 2010

Michael healer

Anonym skriver:

Jeg skulle have mens i dag - men håber den bliver væk - og tog lige en test her til morgen. Umiddelbart var den negativ. Men nu har jeg lige været derude igen - og nu ligger testen der og har en svag nr 2 streg.

Jeg ved godt man ikke må stole på resultater efter de to min - men altså....... de andre gange jeg har testet negativ, har den ikke lavet den der skyggestreg.

Kryds lige for at den er der, gørls...

Hej

Jeg vil da også gerne krydse en masse        

og håber den er i hus

Prøv at tage en ny test om et par dage, så kan det være du for et bedre svar på testen.

mvh Michael

Anmeld

21. marts 2010

hye1983

for at den er god nok..

Anmeld

21. marts 2010

sbs78

Jeg tror godt at du kan regne med at den er der. For min test blev først positiv efter en time, og jeg er nu gravid i 26 uge

Anmeld

21. marts 2010

mrsMary

Ja for, at den er der!

Jeg testede dog 2-3 dage efter, at jeg skulle have haft mens - men negativ. 1 uge senere testede jeg igen - og så var den positiv.

så.....

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

for at den er der...

Anmeld

21. marts 2010

heidi30

Hej,

Min svigerinden tog en test en aften inden hun skulle til fest, da hun ville være sikker på om hun måtte drikke eller ej ( de prøvede nemlig at blive gravid), den viste negativ efter få min. og hun tog til fest. Testen lå på bordet og hun så på den igen morgenen efter hvor den var positiv og det var rigtigt nok. 

Så det kan sagtens ske. Men jo tag en test igen om nogle dage, bare for at være sikker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.