Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke det bliver da spændene at komme til scanning så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak skal i have..
Håber da også jeg får en scanning for at se hvor langt jeg er henne..
iiih hvor dejligt, stort tillykke! så er der en mere i 4. kvartals gruppen
hye1983 skriver: Tak skal i have.. Håber da også jeg får en scanning for at se hvor langt jeg er henne..
Det tror jeg helt bestemt du gør når der er så stor usikkerhed omkring termin og du skulle jo også helst nå NF før det er forsent , og det kan man jo allerede fra 11+
Ja det er selvfølgelig rigtigt nok..
Ringer til lægen i morgen og så må vi se hva de siger.. Syns ikk rigtigt det kan gå op for mig at vi skal have et barn mere..
stort tillykke
Tillykke med den dejlige nyhed, Kh. ViolaFie
hye1983 skriver: Ja det er lige hvad jeg er.. Testede positiv i går aftes, nu ved vi bare ikke om jeg er 9+6 eller 5+4, da min mens først kom overtid sidst og virkelig var noget underligt noget, faktisk ikke en gang noget der burde kaldes mens.. Så glæder mig til at se hvor langt jeg rent faktisk er..
Ja det er lige hvad jeg er..
Testede positiv i går aftes, nu ved vi bare ikke om jeg er 9+6 eller 5+4, da min mens først kom overtid sidst og virkelig var noget underligt noget, faktisk ikke en gang noget der burde kaldes mens.. Så glæder mig til at se hvor langt jeg rent faktisk er..
Ihhh det var da et dejligt indlæg at vågne op til.. Kæmpe stort tillykke med den positive test.
NoName 21+4
Et kæmpe tillykke.. Glæder mig til at hører hvor langt du så egentlig er henne.. Jeg håber da for jer at det er 9+
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128