Spørgsmål angående facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

qp

Hvis jeg vælger, at skjule en person fra min nyhedsoversigt - altså således at jeg ikke ser denne persons aktiviteter i mine nyheder.

Vil jeg så/ mine aktiviteter automatisk blive skjult fra vedkommendes nyhedsoversigter/ aktiviteter eller er det noget personen skal ind og gøre manuelt?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
qp skriver:

Hvis jeg vælger, at skjule en person fra min nyhedsoversigt - altså således at jeg ikke ser denne persons aktiviteter i mine nyheder.

Vil jeg så/ mine aktiviteter automatisk blive skjult fra vedkommendes nyhedsoversigter/ aktiviteter eller er det noget personen skal ind og gøre manuelt?????

Jeg tror at vedkommende selv skal ind og gøre noget. du skjuler det kun på din side

Anmeld

21. marts 2010

qp

Ja det er også min første tanke, men man ved sgu aldrig med Facebook.... hehe

Anmeld

21. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

nej det er rigtig nok

Anmeld

21. marts 2010

Michael healer

qp skriver:

Hej

Du skjuler kun ting ting hos dig selv, det for ikke nogle indflydelse det du skjuler for andre profiler

mvh Michael

Anmeld

21. marts 2010

Trolde_mor

Nemlig.. kun hos dig

Men nu vi er ved emnet, hvordan laver man det så om? Har en jeg ikke snakkede med og hun skrev hele tiden, så satte hende på skjul, men nu snakker vi meget igen, og vil gerne følge lidt med i oversigten. Men hvor gør jeg det henne?

Har været inde at kigge i instillinger, men kunne ikke se det nogen steder?

Anmeld

21. marts 2010

qp

Super tak for det Michael

Senia du højreklikker bare på en el anden nyhed der kommer fra personen og så kommer der den valgmulighed frem der siger "skjul x" som du så siger ja til

Anmeld

21. marts 2010

Trolde_mor

qp skriver:

Super tak for det Michael

Senia du højreklikker bare på en el anden nyhed der kommer fra personen og så kommer der den valgmulighed frem der siger "skjul x" som du så siger ja til

Men vil gerne gøre sådan at personen ikke længere er skjult?

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

Senia skriver:

Men vil gerne gøre sådan at personen ikke længere er skjult?

det gør du nederst på startsiden....til højre står der redigere indstillinger....tryk der så kan kommer det af sig selv hva du skal;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.