Nogen med erfaring med en puky balancecykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

LotteN

Jer der nu har børn der har eller har haft en puky balancecykel, kan i ikke dele jeres erfaringer med dem?

Har jeres børn været glade for dem, hvor gamle var de da de fik dem?

Min datter bliver 2 til maj og tænker hun skal have sådan en, så vil derfor gerne høre jeres erfaring med denne balancecykel og om i tænker det er for tidligt..!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Altså ved ikke med den, men jeg var nede i en lokal cykelhandler og han havde den balance cykel fra whinter.

Han sagde vi sagtens kunne købe en nu og lade ham tage små ture. Han er 1½ år, men mestre hans motorcykel, går selv på balancebom, hopper og danser på 1 ben. 

Anmeld

20. marts 2010

LotteN

Frederic's moar skriver:

Altså ved ikke med den, men jeg var nede i en lokal cykelhandler og han havde den balance cykel fra whinter.

Han sagde vi sagtens kunne købe en nu og lade ham tage små ture. Han er 1½ år, men mestre hans motorcykel, går selv på balancebom, hopper og danser på 1 ben. 

okay super, tak for svaret - så tror jeg også godt jeg tør løbe chancen - ellers kommer hun jo nok til at kunne bruge den senere

Anmeld

20. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

LotteN skriver:

okay super, tak for svaret - så tror jeg også godt jeg tør løbe chancen - ellers kommer hun jo nok til at kunne bruge den senere

Vi har nemlig også gået og luret markedet for dem...

Vores fætter der er lidt over 2 fik en af hans farmor og farfar, han kan stadig ikke bruge den, da den er for høj og sadlen kan ikke komme længere ned... Han er endda lidt højere end Frederic.

Men så whinter's model og den er godt nok en del lavere... Så skal lige have ham under armen og ned og prøve den...

Anmeld

20. marts 2010

LotteN

Frederic's moar skriver:

Vi har nemlig også gået og luret markedet for dem...

Vores fætter der er lidt over 2 fik en af hans farmor og farfar, han kan stadig ikke bruge den, da den er for høj og sadlen kan ikke komme længere ned... Han er endda lidt højere end Frederic.

Men så whinter's model og den er godt nok en del lavere... Så skal lige have ham under armen og ned og prøve den...

Den puky jeg har kigget på hedder fra 2 år og den er til ca 85 cm, så det burde være lige der omkring. men håber også lidt på jeg kan finde en et sted hun lige kan prøve først!

Anmeld

20. marts 2010

Christinahr

Vi eeeelsker vores pucky. Vi havde faktisk købt en fra bilka, men den var alt for stor, puckyen kan fåes i 3 str i vi købte den mindste til voers datter da hun blev to - hun er lidt bette af sin alder - og den passede fint og gør det stadig.

Den står altid ude og der er ikke skyggen af rust, så jeg kan klart anbefalde den

Anmeld

20. marts 2010

LotteN

Christinahr skriver:

Vi eeeelsker vores pucky. Vi havde faktisk købt en fra bilka, men den var alt for stor, puckyen kan fåes i 3 str i vi købte den mindste til voers datter da hun blev to - hun er lidt bette af sin alder - og den passede fint og gør det stadig.

Den står altid ude og der er ikke skyggen af rust, så jeg kan klart anbefalde den

dejligt og høre... kan du huske hvor i købte den og hvad i gav - fandt i den på tilbud nogen steder?

Anmeld

20. marts 2010

Anne85

Vi er også super glade for vores... Han fik den da han blev to og kunne bruge den med det samme... Nu er han 2 1/2 og den er stadig din i størrelse.. Og han er blevet vildt god til at køre på den så jeg tænker næsten at næste step er en rigtig cykel uden støttehjul

Anmeld

21. marts 2010

Christinahr

LotteN skriver:

dejligt og høre... kan du huske hvor i købte den og hvad i gav - fandt i den på tilbud nogen steder?

Vi købte den i butikken der hedder legekæden, men har også set den hos flere cykelhandlere.

Mener vi gav 4-500 kroner, men jeg tænker den sikkert kan sælges brugt når lillebror også har slidt lidt på den - synes ihvertfald den holder sig rigtig godt og er pengene værd.

Derudover synes jeg i forhold til den anden vi havde købt at den er noget nemmere for hende at styre og noget lettere

Anmeld

21. marts 2010

LotteN

Christinahr skriver:

Vi købte den i butikken der hedder legekæden, men har også set den hos flere cykelhandlere.

Mener vi gav 4-500 kroner, men jeg tænker den sikkert kan sælges brugt når lillebror også har slidt lidt på den - synes ihvertfald den holder sig rigtig godt og er pengene værd.

Derudover synes jeg i forhold til den anden vi havde købt at den er noget nemmere for hende at styre og noget lettere

super tusind tak for svaret - så tror jeg vi skal en tur i legekæden i denne uge og se om de stadig har dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.