Bingo Banko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Gittemor09

TbCp skriver:

OKAY! Jeg er da vist fuldstændig væk fra vinduet, tabt bag en vogn og har rotter på loftet.... hva faen snakker i om?

vi snakker om bingo banko der kommer på tv2 lørdag aften...

og så om pladerne man kan printe på deres hjemmeside til hver aftens udsendelser..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Michael healer

Gittemor09 skriver:

jo, for hun skriver også kontrolnummeret ned

så hun kan dog risikere at der er en der har samme plader.. men så skal hun bare være hurtigst ved telefonen..

men der er nye plader for hver uge.. der står nemlig dato på

nå på den måde, smart nok, ja ok, chancen for at vinde er så mindre, fordi der er en der har banko på sammentid kan jeg godt se, men godt fundet på alligevel, hvis ikke kan har en printer he he

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

Gittemor09 skriver:

vi snakker om bingo banko der kommer på tv2 lørdag aften...

og så om pladerne man kan printe på deres hjemmeside til hver aftens udsendelser..!!

Jeg ser vist for lidt tv

Anmeld

21. marts 2010

Gittemor09

Michael healer skriver:

nå på den måde, smart nok, ja ok, chancen for at vinde er så mindre, fordi der er en der har banko på sammentid kan jeg godt se, men godt fundet på alligevel, hvis ikke kan har en printer he he

hehe ja, det synes jeg også så sparer man på blækket

men det er nu svært at komme igennem alligevel... prøvede selv igår...

Anmeld

21. marts 2010

Gittemor09

TbCp skriver:

Jeg ser vist for lidt tv

hehe ja, det kunne da godt tyde på det

Anmeld

21. marts 2010

Michael healer

Gittemor09 skriver:

hehe ja, det synes jeg også så sparer man på blækket

men det er nu svært at komme igennem alligevel... prøvede selv igår...

ja der kan jo være rigtig mange der har banko på samme tid, så jeg jo de gange vi spillede det i dagcenter, hvor kun 10 mennesker var med, med hver 2-3 plader, der kunne godt være 2-3 der vandt samtidlig der, og så gange det op med jeg ved ikke hvor mange tusinde der spiller med he he

Det giver en del der nok vinder samtidig

Anmeld

21. marts 2010

Gittemor09

Michael healer skriver:

ja der kan jo være rigtig mange der har banko på samme tid, så jeg jo de gange vi spillede det i dagcenter, hvor kun 10 mennesker var med, med hver 2-3 plader, der kunne godt være 2-3 der vandt samtidlig der, og så gange det op med jeg ved ikke hvor mange tusinde der spiller med he he

Det giver en del der nok vinder samtidig

åhh jo, har også tit været ude og spille banko...

nogen gange kunne jeg vinde 2-3 gange på en aften, og andre gange vandt jeg ikke en dyt...

men hyggeligt det er det nu

Anmeld

12. november 2010

Nicolai100

Hej allesammen,

Jeg jeg har søgt efter, hvordan man kan blive publikum i Bingo Banko spillet, men har kun kunnet finde dette: Bingo Banko publikum.

Kan det virkelig passe at der ikke er pladser til de virkelige fans af programmet  

Anmeld

12. november 2010

C-Posey

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.