De populære???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Nu har jeg efterhånden set mange indlæg hvor folk skriver at de ikke føler de er blandt de populære, osv....

Jeg får heller ikke altid mange svar i  mine indlæg, men det gør ikke at jeg føler mig mindre populære end andre herinde. Og jeg kan egentlig heller ikke se grund til at en der får flere svar end mig i hendes indlæg kan tillade sig at føle sig hævet over mig pga det, og tror/håber jeg da heller ikke nogen gør....

Jeg kan selvfølgelig godt syntes det er træls at der ikke altid er lige mange svar til mine indlæg, men jeg tænker ikke det er fordi jeg ikke er populær. Nok mere, øv det er da træls fordi jeg lige står og faktisk gerne vil vide noget om det jeg lige har skrevet...

Når det så er sagt, så kunne jeg da godt tænke mig at vide hvem det er folk mener er de populære her på siden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

et-ønske

Hej,

Det skal endelig ikke forståes som om jeg synes det er noget cool at være populær herinde, tror egentlig ikke det er så fedt som nogle måske tror?! Det er klart der er nogle af Jer der kender hinanden godt fordi i har været med far starten. Men derfor kan vi andre jo også godt få en chance - vi kan faktisk godt være gode nok!

Kh Ditte

Anmeld

20. marts 2010

Barbamama

Vi kan hver især oprette et indlæg med en ja-nej-afstemning hvor folk kan stemme på om man er populær. Hi hi

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

^^ Haha ja det er da vist den eneste måde vi kan finde ud af det på

Anmeld

20. marts 2010

Barbamama

myprincess skriver:

^^ Haha ja det er da vist den eneste måde vi kan finde ud af det på

JA ikk? Man bliver da lidt nysgerrig. Ha ha ha. Jeg sidder og tænker hver gang der bliver snakket om det: Er jeg mon en af dem de mener???? Jeg tror det ikke... Jeg er meget herinde men jeg skriver ikke så mange indlæg igen.....

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Har vi ikke haft lignende tråde flere gange før, hvor flere er blevet fremhævet som de 'populære'? Så hvorfor gøre det en gang til hvis man ved, at det støder nogle? Ikke mig personligt, men har læst at mange føler sig udenfor og kede af det. Så synes lidt at det er unødvendigt at træde rundt i endnu en omgang popularitets-snak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.