"Mænd Der Hader Kvinder" på tv i aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

MorTilGustav

Hey!
Vil bare lige sige, at jeg lige opdagede, at svensk kanal 1 i aften kl 21 sender "Mænd Der Hader Kvinder"  
Det er jo så ikke med danske undertekster men svensk er ikke så svært at forstå (ja ok, nu er jeg også ½ svensker, sååå)  
Ellers mener jeg at have hørt, at den bliver vist på dansk tv 1. april.
Just so you know  Den er jo meeega god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Michael healer

MorTilGustav skriver:

Hey!
Vil bare lige sige, at jeg lige opdagede, at svensk kanal 1 i aften kl 21 sender "Mænd Der Hader Kvinder"  
Det er jo så ikke med danske undertekster men svensk er ikke så svært at forstå (ja ok, nu er jeg også ½ svensker, sååå)  
Ellers mener jeg at have hørt, at den bliver vist på dansk tv 1. april.
Just so you know  Den er jo meeega god

hej

ja nu er der så bare lige det problem, at vi ikke kan se den kanal, nå men så må vi se hvilken kanal den kommer på den 1. april

Anmeld

20. marts 2010

MorTilGustav

Jeg har ingen fancy tv-pakke og kan kun tage de mest "basale" som dr1, dr 2, tv2 og lidt svensk, norsk og tysk, så gik ud fra at det var en af de kanaler alle kunne se..

Anmeld

20. marts 2010

Michael healer

MorTilGustav skriver:

Jeg har ingen fancy tv-pakke og kan kun tage de mest "basale" som dr1, dr 2, tv2 og lidt svensk, norsk og tysk, så gik ud fra at det var en af de kanaler alle kunne se..

Hej

Nej vi har ikke antenne eller parabol, så vi ser tv på nettet

Det vil sige dr.dk som er gratis og så sputnik, som er tv2, og koster noget hver måned, ville gerne se de kanaler der er på tv-nu men syntes det er for dyrt med dem, og især for dyrt med tv3 på nettet, så indtil videre nøjes vi med de 2 danske he he

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.