OG sådan en overvejede jeg at købe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

S.L.S

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

L.J.L

puha hvor uhyggeligt! Kan slet ikke forestille mig hvor forfærdeligt det må være at opdage at ens barn er dødt imens man har båret rundt på det....

Anmeld

23. marts 2010

grube1984

Åh nej dog.. Det må godt nok være frygteligt at gå runt med sin baby i god tro, og så ligger den død..
Hvor er jeg bare glad for nu, at jeg aldrig fik købt en slynge..

Anmeld

23. marts 2010

Anne85

Åh Gud nej... Og jeg har lige netop modtaget min slynge med Posten... Nu tør jeg da knap bruge den
mon det er alle modeller der frarådes?
Nej så går jeg hellere tilbage til min bæresele..

Anmeld

23. marts 2010

Mikkelmusen

Ja det er skrækkeligt, men det handler om hvordan man bruger den. Det er meget vigtigt at bære barnet ordenligt, og sørge for barnet har frie luftveje, og det har det jo ikke hvis det kigger med ansigtet nede i brystet. Jeg synes ikke man skal være bange for at bruge slynge, men altid sætte sig godt ind i korrekt brug. Ligesom man bør gøre med alt babyudstyr.

Christina - glad for min slynge og vikle

Anmeld

23. marts 2010

kiroo

Anne85 skriver:

Åh Gud nej... Og jeg har lige netop modtaget min slynge med Posten... Nu tør jeg da knap bruge den
mon det er alle modeller der frarådes?
Nej så går jeg hellere tilbage til min bæresele..

det er hængekåje slynger, dem hvor de ligger presset sammen. Jeg har en, har heldigvis bare lånt den og ikke brugt den så meget..

Anmeld

23. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Det kommer altså helt an på hvordan slyngen bruges, hvornår og hvilken. Den slags på billedet ville jeg ALDRIG bruge til et lille barn.

Men der findes altså mange slags slynger/vikler.

Jeg kan foreslå en strækvikle til en nyfødt...hvis du ikke er blevet skræmt helt væk.

Anmeld

24. marts 2010

MariaJ

Den nyhed var også fremme i medierne for et par uger siden, så googlede lidt på babyslynger og sikkerhed før jeg bestilte babyslynge her i weekenden. Jeg fandt linket nedenfor, som jeg synes virker ret fornuftigt og trods alt får sat tingene lidt i perspektiv.

http://www.babybusiness.dk/ha-tjek-paa-baby-i-babyslyngen.html

Maria (som har købt slynge nu, men som skal holde godt øje med baby i den)

Anmeld

24. marts 2010

RumlesMor

Roooolig nu.

De 14 dødsfald er altså over en periode på 11 år....i USA.

Tænk lige på hvor ubetydelig lille det tal er i forhold til antal babyer der bliver produceret i det land?! Det her er en historie der er pisket op, som en storm i et glas vand.

Selvfølgelig er det tragisk og forfærdeligt, men alt udstyr til babyer skal bruges med omtanke. Den her artikel har været hevet frem på baby.dk 3-4 gange indenfor den sidste måneds tid. Og som en af de andre brugere skrev tidligere, så kommer advarslen fra et land hvor de nybagte mødre ikke selv må bære deres baby ud fra hospitalet, for tænk hvis de tabte dem?! Come on...

Mvh en stor fan af slynger/vikler og den sunde fornuft!

Anmeld

24. marts 2010

Michael healer

RumlesMor skriver:

Roooolig nu.

De 14 dødsfald er altså over en periode på 11 år....i USA.

Tænk lige på hvor ubetydelig lille det tal er i forhold til antal babyer der bliver produceret i det land?! Det her er en historie der er pisket op, som en storm i et glas vand.

Selvfølgelig er det tragisk og forfærdeligt, men alt udstyr til babyer skal bruges med omtanke. Den her artikel har været hevet frem på baby.dk 3-4 gange indenfor den sidste måneds tid. Og som en af de andre brugere skrev tidligere, så kommer advarslen fra et land hvor de nybagte mødre ikke selv må bære deres baby ud fra hospitalet, for tænk hvis de tabte dem?! Come on...

Mvh en stor fan af slynger/vikler og den sunde fornuft!

Helt enig, godt skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.