Svømmere???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg har lige et "underligt" spørgsmål, min mand har "dårlige" sædseller(staves)

Nu har vi så snakket om det måske kunne være en ide om man evt havde større chance hvis man købte en sprøjte og brugte den til at få den til at komme op til ægget???

Nogen der har prøvet det?? eller er det bare en latterlig ide???

er træt af at kæmpe med at blive gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

otlitrom

Den metode har jeg ikke lige hørt afprøvet.. Men hvad med at købe ham nogle zink-piller? Dét skulle være godt for sæd-kvaliteten!

Held og lykke i hvert fald!

Anmeld

20. marts 2010

Anonym trådstarter

Okay dem må vi da prøve, kan man få dem på apoteket??

Anmeld

20. marts 2010

Jordbærpigen

Da jeg fulgte med i Dr programmet mission baby, sagde den kyndige læge, at dårlig sædkvalitet ikke havde betydning for, om kvinden kunne blive gravid, da der jo reelt kun skal én enkelt sædcelle til at befrugte et æg.. ét af parrene havde også dårlig sæd(altså manden havde.. hehe) og de blev da gravide alligevel på naturlig visog så tror jeg desuden det er mere effektivt, at han kommer inde i dig og på den måde kan "sprøjte dem afsted" fremfor at gøre det med en sprøjte?

Anmeld

20. marts 2010

Jordbærpigen

Anonym skriver:

Okay dem må vi da prøve, kan man få dem på apoteket??

ja eller i føtex

Anmeld

20. marts 2010

Anonym trådstarter

Jane25 skriver:

ja eller i føtex

Okay tak

Anmeld

20. marts 2010

Anonym trådstarter

Jane25 skriver:

Da jeg fulgte med i Dr programmet mission baby, sagde den kyndige læge, at dårlig sædkvalitet ikke havde betydning for, om kvinden kunne blive gravid, da der jo reelt kun skal én enkelt sædcelle til at befrugte et æg.. ét af parrene havde også dårlig sæd(altså manden havde.. hehe) og de blev da gravide alligevel på naturlig visog så tror jeg desuden det er mere effektivt, at han kommer inde i dig og på den måde kan "sprøjte dem afsted" fremfor at gøre det med en sprøjte?

Okay er bare villig til alt, det tager og nemlig lang tid at blive gravide så er næsten desparat for at prøve alt,, vil gerne have børn tæt på hinanden, men der går ekstemt lang tid.. der er over 6 år imellem ungerne nu

Så vil gerne have snart da den bette er 18 mdr og har prøvet siden han kom til verden

Anmeld

20. marts 2010

oo

jeg ville også sige zink-piller - og så tag at husk at I vil lave et barn i kærlighed. det kan godt være det tager lang tid (jeg ved alt om at vente på graviditet), men det er hverken sundt for din cyklus, jeres sindstilstand, jeres sexliv eller jeres parforhold at I stresser SÅ meget over det, at I er villige til at bruge sprøjter.

hold fast i kærligheden!!

Anmeld

20. marts 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg ville også sige zink-piller - og så tag at husk at I vil lave et barn i kærlighed. det kan godt være det tager lang tid (jeg ved alt om at vente på graviditet), men det er hverken sundt for din cyklus, jeres sindstilstand, jeres sexliv eller jeres parforhold at I stresser SÅ meget over det, at I er villige til at bruge sprøjter.

hold fast i kærligheden!!

Vi prøver at lade være med at det påvirker os, men det er svært ind i mellem,,

Men vi er gode til at nyde hinanden, vi har kæmpet i mange år også. Vi har været sammen i 15 år og det tog os 5 år med første barn og næsten 6 med nr 2. det er hårdt, når vi begge gerne vil have 4-5 unger..

Anmeld

20. marts 2010

Jordbærpigen

Anonym skriver:

Vi prøver at lade være med at det påvirker os, men det er svært ind i mellem,,

Men vi er gode til at nyde hinanden, vi har kæmpet i mange år også. Vi har været sammen i 15 år og det tog os 5 år med første barn og næsten 6 med nr 2. det er hårdt, når vi begge gerne vil have 4-5 unger..

Men tænk på, at hvis I allerede har lavet 2 børn sammen, så kan din mands sæd da ikke være SÅ dårlig

Ellers er der noget der hedder kanokuren, som I kunne prøve og ellers må I jo kigge lidt på jeres livsstil - om det er dét der kan have indflydelse på, at der er gået så lang tid med at blive gravid.

Håber det snart lykkes for jer igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.