Kan en kat drille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Lullaby

Cleo og Yazmin har et lidt ambivalent forhold til hinanden. Jeg ser tit på Cleo og tænker om de ting hun gør er bare for at drille, men kan katte det?

F.eks. hun lægger sig altid på Yazmins stol selvom at Izabellas er magen til og lige ved siden af. Og Yazze bliver sindssyg hver gang. Og nu ser jeg at hun har smidt sig ovenpå Yazzes dyne selvom min er lige ved siden af. Hun ligger heller ikke særlig godt kan jeg se..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

otlitrom

MorpåSjælland skriver:

Cleo og Yazmin har et lidt ambivalent forhold til hinanden. Jeg ser tit på Cleo og tænker om de ting hun gør er bare for at drille, men kan katte det?

F.eks. hun lægger sig altid på Yazmins stol selvom at Izabellas er magen til og lige ved siden af. Og Yazze bliver sindssyg hver gang. Og nu ser jeg at hun har smidt sig ovenpå Yazzes dyne selvom min er lige ved siden af. Hun ligger heller ikke særlig godt kan jeg se..

Det er jeg overbevist om at de godt kan!

Hvor gammel er Cleo?

Vores kat India (8mdr) er en lille bandit!

F.x. Når jeg sover kan hun godt sidde lige foran min ansigt, og prikke mig på næsen med poten -helt rytmisk- indtil jeg vågner. Når jeg vågner, lægger hun hovedet på skrå og ser ih aå sød ud.. Bandit! Hun gør det kun ved mig, da hun ved der falder brænde ned, hvis hun gør det ved kæresten.

Der er mange ting hun finder på, og hvor hun gør forskel på os. Jeg tror hun fisker efter en reaktion, og det får hun, ve at vælge din ene datter frem for jer andre, idet at hun bliver tosset. Tror det er en form for leg.

Anmeld

20. marts 2010

SaNiNa

Ja det er jeg helt sikker på de kan... Vores hankat er så fræk over for Nicklas. de kommer rigtig fir ud af det sammen men Nicklas vil jo rigtig gerne have haft på ham. han sætter sit tit op i vinduet og kigger på Nicklas som om han skal komme og tag ham, hvilket katte godt ved han jo ikke kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.