Baby sat til salg på eBay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Jyllandsposten

Tysk politi har afhentet en baby, som angiveligt var blevet sat til salg på eBay. Den 23-årige moder hævder, at annoncen var for sjov.

I lørdags satte en 23-årig kvinde sin otte måneder gamle baby til salg på eBay. Politiet i Bayern reagerede prompte og afhentede barnet. Faktisk mistænker politiet nu forældrene for børnehandel. Men det afviser moderen.

»Det var bare for sjov. Jeg ville bare se, om der var nogen, som kunne finde på at komme med et bud. Nu har de taget mit barn, og jeg skal personundersøges,« siger hun.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

Mathilde

Det var sgu en sær idé at få.... Men det må da have været for sjov som moderen selv siger. Ellers er der da noget helt galt(?)

Anmeld

26. maj 2008

Pia.

mon ikke det bare har været for sjov... Dog en syg joke.. men tror nu bare som hun selv siger hun ville se om der virkelig var nogen der kunne finde på at købe et barn, håber da i hvert fald det er sådan historien hænger sammen...

Selvom man jo desværre til tider høre om nakomaner m.m der sælger deres børn...

Knus Pia.... (H)

Anmeld

26. maj 2008

xxx

En lignende situation har været herhjemme også, hvor børnene også blev fjernet af Kommunen for mange år siden nu.
Synes det er en virkelig syg joke.

Anmeld

26. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg skal da ærligt indrømme at tanken har slået mig når kl er 02,30 og Jesse bare ikke vil sove ;) Men det er ikke kommet så vidt (endnu).

Jeg kan godt forstå at de bliver undersøgt. Det er en sær ting at gøre

(H)

Anmeld

27. maj 2008

MorCamilla

Sikke en mærkelig/syg form for humor.. :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.