puha, det lyder i mine øre som om han kører hende psykisk ned
jeg har selv et barn med én som kørte mig helt ned til jorden.. det gik selvfølgelig godt i starten, men lige pludselig måtte jeg ikke diverse ting.. han beklagede sig over jeg altid sad derhjemme, men hvis jeg så endelig ville nogle steder, så var det os galt.. så bollede jeg udenom og alt muligt.. da jeg ventede mig fik jeg konstant at vide at jeg var fed m.m. (negativt sagt).. og da vores datter var født, og jeg engang skulle på kommunen (7 km væk) måtte jeg ikke tage bilen.. så måtte hoppe på cyklen i stedet for.. sådan kan jeg blive ved.. han har så 'heldigvis' aldrig slået mig, men på en måde havde det været bedre.. det kan man forholde sig til.. det at blive kørt psykisk ned kommer lige så stille, og når først man er helt nede er det såååååå svært at komme op igen!! havde heldigvis en mor der en dag kom ud og hentede mig os sagde 'nu er det sku nok!!'
den dag i dag har jeg været sammen med min (nye) dejlige kæreste i snart 4 år og han er ved at have bygget min selvtillid op igen 
det blev et langt indlæg, men det er bare et emne der rører mig så meget..
Anmeld