jeg har lige fået at vide at.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Anonym trådstarter

min venindes fyr slo hende i ansigtet to gange med knytnæve forleden nat da hun havde været i byen med os veninder. Han havde åbenbart haft skrevet til hende flere gange i løbet af aftenen hvor hun ikke havde svaret ham, da hun kom hjem var han fuld og meget sur, de begyndte at skændes hvor så deres snart 2 årige datter vågnede - hun gik ind til datteren og satte sig på sengen for, at trøste hende. Han følger efter hende og slår hende direkte i ansigtet 2 gange med knytnæve alt dette mens hun sidder med datteren. Hun blev bare siddende og sagde ingenting.

1 månede efter er de pludselig ringforlovet?

Det er så fucked up det her, at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre eller tænke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

min venindes fyr slo hende i ansigtet to gange med knytnæve forleden nat da hun havde været i byen med os veninder. Han havde åbenbart haft skrevet til hende flere gange i løbet af aftenen hvor hun ikke havde svaret ham, da hun kom hjem var han fuld og meget sur, de begyndte at skændes hvor så deres snart 2 årige datter vågnede - hun gik ind til datteren og satte sig på sengen for, at trøste hende. Han følger efter hende og slår hende direkte i ansigtet 2 gange med knytnæve alt dette mens hun sidder med datteren. Hun blev bare siddende og sagde ingenting.

1 månede efter er de pludselig ringforlovet?

Det er så fucked up det her, at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre eller tænke!!!

du kan kun støtte din veninde og fortælle hende hvad hun nok burde gøre...

det er ikke ligefrem det bedste at blive sammen med en "farmand" der slår mor, og så lige foran barnet!!

Anmeld

20. marts 2010

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

du kan kun støtte din veninde og fortælle hende hvad hun nok burde gøre...

det er ikke ligefrem det bedste at blive sammen med en "farmand" der slår mor, og så lige foran barnet!!

det er jo også det jeg gør, men jeg synes det er så frustrerende at hun skal leve sådan og jeg kan ikke gøre en skid ved det. Hun har to børn fra tidligere forhold og det har han også. Hun havde skrevet med en på facebook tidligere hvor han var blevet sygelig jaloux og nu må hun ikke bruge facebook længere! Det er så hvad det er men de skændes hele tiden om det pga hans usikkerhed og de har flere gange talt om, at slutte det. Han har sagt til hende, at han (hvis de går fra hinanden) ikke ønsker at have noget at gøre med deres fælles barn fordi han jo i forvejen er weekendfar til to piger fra hans tidligere forhold...

Anmeld

20. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

det er jo også det jeg gør, men jeg synes det er så frustrerende at hun skal leve sådan og jeg kan ikke gøre en skid ved det. Hun har to børn fra tidligere forhold og det har han også. Hun havde skrevet med en på facebook tidligere hvor han var blevet sygelig jaloux og nu må hun ikke bruge facebook længere! Det er så hvad det er men de skændes hele tiden om det pga hans usikkerhed og de har flere gange talt om, at slutte det. Han har sagt til hende, at han (hvis de går fra hinanden) ikke ønsker at have noget at gøre med deres fælles barn fordi han jo i forvejen er weekendfar til to piger fra hans tidligere forhold...

hun må da også være usikker på sig selv? siden hun ikke smutter... han er godt nok en tosse! hvor lang tid mon der går før det går mere glat? det er skrækkeligt sådan noget

Anmeld

20. marts 2010

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

hun må da også være usikker på sig selv? siden hun ikke smutter... han er godt nok en tosse! hvor lang tid mon der går før det går mere glat? det er skrækkeligt sådan noget

ja det er.... de har nu købt hus nr 2 i december og jeg tror økonomi er det eneste der holder dem tilbage

Anmeld

20. marts 2010

tb

puha, det lyder i mine øre som om han kører hende psykisk ned  jeg har selv et barn med én som kørte mig helt ned til jorden.. det gik selvfølgelig godt i starten, men lige pludselig måtte jeg ikke diverse ting.. han beklagede sig over jeg altid sad derhjemme, men hvis jeg så endelig ville nogle steder, så var det os galt.. så bollede jeg udenom og alt muligt.. da jeg ventede mig fik jeg konstant at vide at jeg var fed m.m. (negativt sagt).. og da vores datter var født, og jeg engang skulle på kommunen (7 km væk) måtte jeg ikke tage bilen.. så måtte hoppe på cyklen i stedet for.. sådan kan jeg blive ved.. han har så 'heldigvis' aldrig slået mig, men på en måde havde det været bedre.. det kan man forholde sig til.. det at blive kørt psykisk ned kommer lige så stille, og når først man er helt nede er det såååååå svært at komme op igen!! havde heldigvis en mor der en dag kom ud og hentede mig os sagde 'nu er det sku nok!!'

den dag i dag har jeg været sammen med min (nye) dejlige kæreste i snart 4 år og han er ved at have bygget min selvtillid op igen

det blev et langt indlæg, men det er bare et emne der rører mig så meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.