Et par spm. som ikke omhandler babysnak :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

BabyStella!

Hej!

Jeg har lige et spørgsmål eller 2 De sidste par uger har jeg simpelthen været så træt, klodset, og haft MEGET hovedpine og kvalme. Jeg er ikke gravid, jeg spiser vitaminer + ekstra jern hver dag og vi har heldigvis bare billige "Atelier"  tallerkner, så det er ikke en formue, jeg splitter af for 

Men hvad sker der lige? Manden siger, jeg skal ta´ til lægen, men jeg mener ikke, det er seriøst nok til det...

Når jeg "googler", guides jeg hen til sider, hvor der står at jeg skal spise jern tabletter, men det gør jeg jo allerede...?

Min datter er 6 mdr., sover igennem og natten og kræver ikke det vilde - godt nok er hun ved og få tænder nu, men manden er god til og ta´ lidt over, når han kommer hjem. Så det kan da ikke være fordi jeg ikke får nok søvn. Hvad så?

Føler mig lidt som hypokonder ved og ta´til lægen - kald mig dum, men vil helst ha´ en idé om, hvad der er galt, før jeg bestiller tid? Hvor åndsvagt, det end lyder...

Diana & Stella, 6. mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Findusinde

BabyStella! skriver:

Hej!

Jeg har lige et spørgsmål eller 2 De sidste par uger har jeg simpelthen været så træt, klodset, og haft MEGET hovedpine og kvalme. Jeg er ikke gravid, jeg spiser vitaminer + ekstra jern hver dag og vi har heldigvis bare billige "Atelier"  tallerkner, så det er ikke en formue, jeg splitter af for 

Men hvad sker der lige? Manden siger, jeg skal ta´ til lægen, men jeg mener ikke, det er seriøst nok til det...

Når jeg "googler", guides jeg hen til sider, hvor der står at jeg skal spise jern tabletter, men det gør jeg jo allerede...?

Min datter er 6 mdr., sover igennem og natten og kræver ikke det vilde - godt nok er hun ved og få tænder nu, men manden er god til og ta´ lidt over, når han kommer hjem. Så det kan da ikke være fordi jeg ikke får nok søvn. Hvad så?

Føler mig lidt som hypokonder ved og ta´til lægen - kald mig dum, men vil helst ha´ en idé om, hvad der er galt, før jeg bestiller tid? Hvor åndsvagt, det end lyder...

Diana & Stella, 6. mdr.

Hey sveske!!

Du er IKKE hypokonder! Og du skal komme afsted til lægen! Hellere tage af sted en gang for meget, end en gang for lidt! Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvad det kan være.. Spændinger i nakke og skuldre? Det kan i hvertfald give kraftig hovedpine..

Men ring på mandag til lægen søde, lov mig det?

Håber den dejlige baby Stella har det fantastisk?? Glæææder mig til at forhåbentlig snart se jer igen?

Knus fra Annemete og Laura

Anmeld

20. marts 2010

Heidi.

BabyStella! skriver:

Hej!

Diana & Stella, 6. mdr.

Hej.. Jeg ville sige at det lyder en lille smule som stress

Anmeld

20. marts 2010

Michael healer

BabyStella! skriver:

Hej!

Diana & Stella, 6. mdr.

Hej

Du skal da lytte til hvad manden siger, for ja afsted til lægen og hør hvad han siger

mvh Michael

Anmeld

20. marts 2010

BabyStella!

Ja ja, ska´ nok   Skriver med opdatering...

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Jeg har  også frygtet at blive set på som hypokonder, men hver gang jeg har henvendt mig, har jordemor og læge ment at det var helt berettiget, fordi 'better safe than sorry'. Så hvis du er i tvivl, så smut til længen. Dog lyder dine symptomer meget som mine, hvilke om i forb indelse med graviditeten. Var og er træt konstant, taber ting, smadrer glas osv. Så det er nok bare derfor!

Anmeld

20. marts 2010

Bondepigen

Du kan sagtens mangle jern selv om du tager det. Jeg blev så svag efter at have født, at jeg simpelthen ikke kunne gå 5 min. uden jeg fik ondt i ryggen pga. jeg blev så træt.

Lægen fandt så ud af at jeg manglede selv om jeg allerede tog jerntabletter... Jeg skulle så tage ekstra i en periode. Er glad for jeg tog til lægen, for tallet var så langt nede, at det var tæt på en indlæggelse... Heldigvis slap jeg, men var til kontrol hos lægen hver anden dag.

Jeg gik simpelthen ind i alt med barnevognen... Stakkels Emma... men heldigvis havde jeg ikke ret meget fart på, da jeg var så træt. Jeg tabte osse alt ud af hænderne og havde migræne i 4 dage, da jeg kom hjem fra sygehuset.

Senere da Emma var næsten et år gammel blev jeg frygtelig træt igen, og der fandt lægen så ud af at jeg havde voldsom d-vitamin mangel...det skal ligge mellem 50 og 80, hvor 80 er bedst... Mit lå på 30...

Så tag endelig til lægen!!!

Anmeld

25. marts 2010

BabyStella!

Hej igen!

Lægen kunne ikke fortælle mig, hvad problemet var, men tog nogle forskellige prøver; urin og blod, samt tog mit blodtryk som ikke fejlede noget...

Jeg skal ringe imorgen tidlig.

Snakkede med min mor i morges - hun mener jeg er gravid   Håber jeg godt nok ikke. Det er lige tidlig nok.

Nu må jeg se imorgen tidlig, hvad det hele siger?

Diana

Anmeld

25. marts 2010

Findusinde

BabyStella! skriver:

Hej igen!

Lægen kunne ikke fortælle mig, hvad problemet var, men tog nogle forskellige prøver; urin og blod, samt tog mit blodtryk som ikke fejlede noget...

Jeg skal ringe imorgen tidlig.

Snakkede med min mor i morges - hun mener jeg er gravid   Håber jeg godt nok ikke. Det er lige tidlig nok.

Nu må jeg se imorgen tidlig, hvad det hele siger?

Diana

Hey sveske..

har du taget en graviditets test??

Anmeld

29. marts 2010

BabyStella!

Findusinde skriver:

Hey sveske..

har du taget en graviditets test??

Næhh, det har jeg da vidst nok ikke, men jeg har haft min menstruation 2 gange siden mine problemer startede, og selvom min mor siger, at hun havde sin menstruation i et par måneder, da hun var gravid, så tror jeg altså ikke, jeg er.

Faktisk har jeg min mens. lige nu og da jeg blev gravid med Stella, var jeg 100% sikker på det, da den NETOP blev væk

Men okay... Prøver - det koster kun 20 kr. i Rema 1000

(kryds fingre for at der IKKE er noget - ikke nu)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.