X factor!! HVem skal i semifinalen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Herhjemme er vi begge allergiske overfor ham. Og hvad er det for en nørde-klipning han har fået? Næh, Thomas... Han kan synge! (I mine øjne)

Jeg holder med de tre tøser...synes de andre ligner noget man har set så mange gange før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

MetteMTH

Håber at Jesper ryger ud, det skulle han også have været i sidste uge. Tine skal vinde!

Anmeld

19. marts 2010

otlitrom

Eva skriver:

Jeg holder med de tre tøser...synes de andre ligner noget man har set så mange gange før..

Det vil jeg godt give dig ret i. Men er ikke så meget til tøse-harmonier.. Har jeg aldrig været. Men deres talent, det kan ikke diskuteres. Dét har de!!

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Det vil jeg godt give dig ret i. Men er ikke så meget til tøse-harmonier.. Har jeg aldrig været. Men deres talent, det kan ikke diskuteres. Dét har de!!

Anmeld

19. marts 2010

Mutti2

Hov hov..... Det er FINALEN næste gang

Tine gjorde det fantastisk!!

Meeeen jeg måtte sgu godt nok sende en sms efter jeg hørte Jesper her 2. gang!!!!

Åhhh hvor jeg dog håber at Fireflies ryger ud!!

Anmeld

19. marts 2010

Mutti2

Åhhhh...... Hvor var det fantastisk af Thomas....

Hvorfor skal de alle sammen være så skide gode

Anmeld

19. marts 2010

*A*

Herhjemme er vi begge allergiske overfor ham. Og hvad er det for en nørde-klipning han har fået? Næh, Thomas... Han kan synge! (I mine øjne)

Stylisterne er ikke altid lige gode til at vælge tøj etc. til deltagerne og Signe Muusman, men jeg synes ikke at Jespers hår er super grimt!

Anmeld

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

TINE TINE TINE!!!!!!!!!!!!

Anmeld

19. marts 2010

otlitrom

Fuldstændig allergisk overfor Black Velvet også... Det var ikke så godt. For hun synger jo godt!

Anmeld

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

Fuldstændig allergisk overfor Black Velvet også... Det var ikke så godt. For hun synger jo godt!

Det er jo en SUPER fed sang I LUUUUVE it ...

Og jeg scorer altså ret højt på den i Singstar selv hehehe... Men altså - nok ikke lige noget nær Tine der!! FNIS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.