H&M tøj -kvalitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.819 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Stumpen

Hej..

Jeg er jo igang med at tabe mig og købte for et par måneder siden noget tøj i H&M som overgangstøj...

Men allerede nu er der gået en søm i nogle bukser = hul.. 1 maske er løbet i en trøje og i en noget tyndere bluse er der kommet et hul..

Andre der oplever så ringe kvalitet hos H&M?? Synes da jeg er tilfreds nok med deres børnetøj ifh. prisen...

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Chalala85

Jeg har ikke. Det tøj jg køber til mig selv og bassen holder altid præcis som det skal. Jeg har kun haft et par army grønne bukser til Mikkel som falmede i farven så gik jeg ind med dem og fik nogen nye uden problemer.

Hvis det er helt nyt synes jeg da du skal gå ind med det

Anmeld

19. marts 2010

Corn

Jeg har ikke været så uheldig, og var jeg dig smuttede jeg nok omkring butikken og brokkede mig...

Anmeld

19. marts 2010

Tynen

Hmm.. Altså jeg har nok 50/50 god og dårlig erfaring med tøjet derinde fra.

De gange hvor skidtet er gået i stykker synes jeg at det har været "for billigt" (Mellem 50 og 150) til at jeg gider bøvlet med at brokke mig.
Men nu har jeg også kun købt toppe og trøjer derinde - Bukserne har jeg faktisk aldrig prøvet.

Deres børnetøj har jeg aldrig haft bøvl med.. Ja, altså.. Udover at der er den der lede kat på det hele

... Nu jeg tænker over det er det faktisk kun "voksen"tøjet der har været sløset i kvaliteten

Anmeld

19. marts 2010

otlitrom

Som tidligere ansat ejer jeg liiiidt for meget tøj derindefra. Hånden på hjertet, så er der aldrig noget der er gået i stykker, uden jeg selv har været skyld i det. Eller vaskemaskinen!!

Har du tjekket, om det kan ha' hængt fast i noget i maskinen??

Anmeld

19. marts 2010

DK

Min lillesøster arbejder i H&M og siger at man altid uanset hvad kan komme ind og klage og få nyt/pengene tilbage også selv om kvitteringen er væk osv!!

Derudover, så har jeg oplevet at 2 skjorter er blevet skæve i det... Men ellers må jeg indrømme at mange af mine H&M ting bare bliver ved og ved med at du' og mange af mine ting er flere år gamle og stadig super fine!! Jeg har vist aldrig oplevet at noget er gået i stykker!

Anmeld

19. marts 2010

Christinahr

DK skriver:

Min lillesøster arbejder i H&M og siger at man altid uanset hvad kan komme ind og klage og få nyt/pengene tilbage også selv om kvitteringen er væk osv!!

Derudover, så har jeg oplevet at 2 skjorter er blevet skæve i det... Men ellers må jeg indrømme at mange af mine H&M ting bare bliver ved og ved med at du' og mange af mine ting er flere år gamle og stadig super fine!! Jeg har vist aldrig oplevet at noget er gået i stykker!

Ditto - eller dvs jeg har ingen søster, men min erafring er den samme, de bytter det og jeg har heller ingen problemer haft

Anmeld

19. marts 2010

Stumpen

Det er i den billige ende jeg har købt tøjet, så ved ikke helt om jeg vil brokke mig, men ville lige høre hvilke erfaringer I andre har haft, for om jeg skal have købt mere derinde...

Tak for svar...

Anmeld

19. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har ikke rigtig oplevet det og de par gange der er sket noget med tøjet har jeg gået ind i en af deres forretninger og fået det byttet uden problemer.

Jeg var inde og bytte en af mine søns bluser den anden dag. Det var en bluse med et tryk på af Cars og det var begyndt, at gå i stykker. Jeg fik den bare byttet til en anden uden, at de stillede spørgsmål

Anmeld

21. marts 2010

Sofia

Synes kvaliteten er proportionel med prisen. Jeg har oplevet nogle cardigans, som hurtigt blev ret fnulrede, og sorte ting der falmede forholdsvis hurtigt. Men generelt er jeg glad for h&m, og synes deres kvalitet er rimelig til prisen og deres bytteservice er i top. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.