Julius' Barnedåb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

lion

Nu ved jeg godt der er et stykke tid til d. 15 maj, men jeg kan godt li at være på forkant.

Så indbydelserne er sendt ud til gæsterne, og lokalet er booket og betalt for, maden er bestilt og i morgen tager vi i bageren her for at hører hvad de skal ha for at lave en kage som ligner en fisk.

Jeg har lavet alle bordkortene, og jeg mangler at lave 19 stk bordpynt. Listen til hvad vi skal ha med i lokalet og hvad vi skal købe er lavet så godt jeg kan lige nu.

Hans dåbskjole og tøjet han skal ha på bagefter hænger i skabet, det gør den fine nye kjole Cassandra skal ha på også, hun har fået den af mormor og bedstefar Jørgen. Hun fik også en vild flot jakke.

Jeg har sat nogle billeder ind af tingene. Hvad synes I???

1. Indbydelsen

2. Hendes nye jakke.

3 Hendes nye kjole.

4 Hendes nye kjole.

5 Hans dåbskjole

6. Bordkort

7 Bordpynt

8 Hans tøj til bagefter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Vingummien

lion skriver:

Nu ved jeg godt der er et stykke tid til d. 15 maj, men jeg kan godt li at være på forkant.

Så indbydelserne er sendt ud til gæsterne, og lokalet er booket og betalt for, maden er bestilt og i morgen tager vi i bageren her for at hører hvad de skal ha for at lave en kage som ligner en fisk.

Jeg har lavet alle bordkortene, og jeg mangler at lave 19 stk bordpynt. Listen til hvad vi skal ha med i lokalet og hvad vi skal købe er lavet så godt jeg kan lige nu.

Hans dåbskjole og tøjet han skal ha på bagefter hænger i skabet, det gør den fine nye kjole Cassandra skal ha på også, hun har fået den af mormor og bedstefar Jørgen. Hun fik også en vild flot jakke.

1. Indbydelsen

2. Hendes nye jakke.

3 Hendes nye kjole.

4 Hendes nye kjole.

5 Hans dåbskjole

6. Bordkort

7 Bordpynt

8 Hans tøj til bagefter

Jeg elsker indbydelsen

Og tøjet er da bare super fint

Anmeld

19. marts 2010

MORJESPERSEN

Hvor er du bare krativ og hvor er det flot, syndes det er en super ide med at kage også skal ligne en fisk

Og sikke noget flot tøj, er vild med den jakke....

Vi var også i god tid med at sende indbydlser ud, tror jeg sendte dem ud 2-3mdr før dåben... det er altid godt at være i god til så er man nemlig ikke så stresset når man kommer til dagen, syndes jeg. Alser hvis man bare ikke kommer 10min forsent i kirken og alle sider og venter på en

Anmeld

19. marts 2010

Karo

Det er bare rigtigt flot Helene.

Og der er ikke noget ivejen med at være i god tid.

Anmeld

19. marts 2010

lion

Hvor er du bare krativ og hvor er det flot, syndes det er en super ide med at kage også skal ligne en fisk

Og sikke noget flot tøj, er vild med den jakke....

Vi var også i god tid med at sende indbydlser ud, tror jeg sendte dem ud 2-3mdr før dåben... det er altid godt at være i god til så er man nemlig ikke så stresset når man kommer til dagen, syndes jeg. Alser hvis man bare ikke kommer 10min forsent i kirken og alle sider og venter på en

Mange tak.

Forsent kan alle være.

Det er Jacob der skal ha æren for det med at kage skal ligne en fisk, jeg nævnte kun den kunne ligne et eller andet, han sagde fisk.

Jeg købte skabelonen inden jeg fik Julius, men det gode ved det hele er at Julius er fisk i stjernetegn.

Jeg er også vild med den jakke.

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

1. Indbydelsen

2. Hendes nye jakke.

3 Hendes nye kjole.

4 Hendes nye kjole.

5 Hans dåbskjole

6. Bordkort

7 Bordpynt

8 Hans tøj til bagefter

det bliver/er rigtig flot Helene..... du er en haj til det der!!

Anmeld

22. marts 2010

lion

ka-ri-na skriver:

det bliver/er rigtig flot Helene..... du er en haj til det der!!

Mange tak Karina.

Nu er jeg også næsten færdig, mangler kun at lave 19 stk bordpynt og takkekortene.

Dejligt at det er lavet.

Anmeld

22. marts 2010

Vingummien

lion skriver:

Mange tak Karina.

Nu er jeg også næsten færdig, mangler kun at lave 19 stk bordpynt og takkekortene.

Dejligt at det er lavet.

Husk mig og Emil

Anmeld

22. marts 2010

lion

suanne85 skriver:

Husk mig og Emil

I er skam ikk glemt, det vil være svært.

Vi får lokalet om fredagen og skal ha sat borde op det op, men det er ikk meget vi skal.

Anmeld

22. marts 2010

Vingummien

lion skriver:

I er skam ikk glemt, det vil være svært.

Vi får lokalet om fredagen og skal ha sat borde op det op, men det er ikk meget vi skal.

Oki hvad tid er det så bedst vi kommer fredag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.