OPDATERING:
I går stod jeg op klokken 6. lidt efter kom ungerne ned. brian var kørt ned på havnen for at lure på fisk, og til en anden by for at købe franner. så kommer han hjem og vi spiser morgen mad. ved 8 tiden kører vi ned til havnen igen og kikker på fisk ( stenbiddere og flade), vi køber 4 stenbiddere og 6 flade med hjem. brian ordner dem, og så kører vi til holbæk for at finde en ny rem til tørretumplerern og jeg bliver sat af i H&M, hvor jeg bruger omkring 550 ,- på børnene nøøøøj ku ha blevet ved 
Brian og ungerne henter mig, og vi kører på vej hjem... jeg siger at jeg skal tisse, og brian spørger om jeg ikke bare kan tisse i vejkanten, jeg siger nej kan godt vente til vi kommer hjem.. men så siger Brian at vi ikke skulle hjem, men ud til min far, for hans parabol virker ikke, så han skal lige ud og kikke på den...
vi kører der ud. min far har ca 100 meter vej op til huset, og halvt op af vejen ser jeg en bil jeg kender... det er brians storebrors bil... eeeej hva har du lavet spørg jeg og han bliver helt rød i hovedet ( genert)...
så kommer jeg ind i huset og pludselig er hele min familie der( -og brians familie), og de synger fødselsdags sang for mig. de har hver især haft forskellige retter mad med, og nøøøj hvor var det en super duper dag!!! 
Mine gaver:
Wii fit plus ( nøj hvor er det et herligt spil!!)
en scanpan vok
Scanpan vok låg ( skal byttes)
en vaffel,toast grill jern
et fad fyldt med hygge guf, barcardi breaser og bogstav jagt
et fad med alt muligt til at bage kager med. krymmel, skrabere, skeer, kage tusher,osv osv
en Rose til at plante i haven
og 500,-
skønne skønne pakker!!
Takker min dejlige familie for en dejlig og overraskende fest !! skønt at holde fødselsdag, hvor man slet ikke har sku tænke på noget, ej heller ikke blive stresset eller noget
-for min gode mand