Mens smerter efter fødslen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

L-Mortil3

Liam er nu næsten 4 mdr og min mens er regekmæssig, men nu er menssmerter begyndt at indfinde sig igen, og om det er muligt er de blevet meget voldsommere siden Liam kom til, jeg får stærke smertende jag og kan knap sidde ned Foruden det bliver mit ene ben følelsesløst, med undtagelse af smertejag som ¨når ned til knæet

Hvordan blev jeres mens efter fødslen?

Knus en mildere nervøs Line, der IKKE synes om smerterne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Halbschön

Line&Liam skriver:

Liam er nu næsten 4 mdr og min mens er regekmæssig, men nu er menssmerter begyndt at indfinde sig igen, og om det er muligt er de blevet meget voldsommere siden Liam kom til, jeg får stærke smertende jag og kan knap sidde ned Foruden det bliver mit ene ben følelsesløst, med undtagelse af smertejag som ¨når ned til knæet

Hvordan blev jeres mens efter fødslen?

Knus en mildere nervøs Line, der IKKE synes om smerterne...

Hej søde Line..

Ja, jeg kan desværre ikke berolige dig.. Min mens er blevet MEGET værre... Jeg har alle dage blødt ret kraftigt... Og haft nogle meget voldsomme smerter, hvor jeg har fået stærkt smertestillende til... Og efter fødslen er både blødning og smerter blevet forværret... ØV ØV ØV!

Knus til dig

Anmeld

19. marts 2010

L-Mortil3

Renée88 skriver:

Hej søde Line..

Ja, jeg kan desværre ikke berolige dig.. Min mens er blevet MEGET værre... Jeg har alle dage blødt ret kraftigt... Og haft nogle meget voldsomme smerter, hvor jeg har fået stærkt smertestillende til... Og efter fødslen er både blødning og smerter blevet forværret... ØV ØV ØV!

Knus til dig

ØV for den også Så er der nok ikke udsigter til at det går lidt i sig selv igen, jeg var også stærkt medicineret før, men havde egentlig håbet på at kunne undgå det efter fødslen, nu var man jo endelig blevet "fri"...

Anmeld

20. marts 2010

MaleneG

Puha håber da så sandelig ikke jeg får værre mens smerter end jeg havde før graviditeten

Dog har den første mens efter fødslen overhovedet været spor smertefuldt, så håber det forsætter sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.