så er klapvognen købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

nannanadja

billedet kommer en af dagene mit kamera driller..

men jeg gav 4300 i babysam også forlæderet koster 340kr.

men jeg sage at i den babysam butik der var i min by ville gi mig det med gratis-men de havde ikke den farve- så sage damen i holbæk jamen så skid da så får du det med kvit og frit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Lou87

Laulund87 skriver:

Vi har købt en Teutonia og den er bare lækker! Den og Emmaljunga ville jeg kigge på hvis jeg var dig

Oki, super - rart og ha lidt mærker og gå efter..

Men hvad specielt er der ved dem som er godt ??

Anmeld

22. marts 2010

Lou87

LouiseVous skriver:

Jeg gik efter en klapvogn som ku bruges som barnevogn pga min bil ikke er stor nok til at have barnevogn med.
Så gik efter at rykken kan ligges 100 % ned, og at der var knækstyr og at kassen ku vendes. Det var mine krav. Jeg endte derfor med at købe en Simo by Bertini- Er super glad for den:-)

Det var da helt sikkert også en fordel ja. For kæresten og jeg har heller ikk så stort bagagerum..

Men er der nogen der ved om sådan en klapvogn ala barnevogn er samme comfort og sådan ? Mere fordi jeg har hørt om de der kombi vogne ikk sku være så "stabile"..

Anmeld

22. marts 2010

Lou87

nannanadja skriver:

billedet kommer en af dagene mit kamera driller..

men jeg gav 4300 i babysam også forlæderet koster 340kr.

men jeg sage at i den babysam butik der var i min by ville gi mig det med gratis-men de havde ikke den farve- så sage damen i holbæk jamen så skid da så får du det med kvit og frit

glæder mig lidt til og se billede

for det er alligevel en slat penge blot for klapvogn... men det måske bare mig der tænker sådan ??

Anmeld

25. marts 2010

tumle81

Vi har en brio og den er vi super glade for. Den er vist ikke så bred som emmaljunga, men der kan godt ligge en duni-duo deri...

Vi købte den lettere brugt, men den var pæn som ny, og vi fik kvitt. med. Gav 1500 på ts...

Knus Kathrina

Anmeld

28. marts 2010

småkagen

Kan anbefale Wbuy.dk hvis man skal købe nyt og man har tid til at vente 1-2uger til nok har tilmeldt sig og vi sammen kan få mængderabat! Vi købte trille gigant barnevognen og sparede 1000,- i forhold til det billigste sted vi fandt!!!

Anmeld

30. marts 2010

Lou87

Oki, tak for flere svar

Det jo altid svært hvad man li skal vælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.