Min mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Karo

Min mor og jeg har altid haft et godt fohold til hinanden. Her for omkring 2 måneder siden kom hun så og fortalte at hun havde 14 dages ferie tilbage, og at hun havde besluttet at hun ville tage dem i forbindelse med min termin så hun ville være ledig til at kunne passe Marcus når tiden er inde til at Ida gerne vil ud. Jeg blev virkelig glad og jeg er meget taknemmelig over hun bruger så meget ferie på at vente på at jeg skal føde.

Igår havde min mor så sin sidste arbejdsdag inden sin ferie, og derfor ville jeg lige ring og sige hej her til formiddag. Da deres hjemme telefon ikke altid virker ringede jeg på hendes mobil, som hun så ikke svarede på. 2 minutter efter ringede hun mig op. Hun sad hos frisøren og var mildes talt meget forviret. Hun troede jeg ringede fordi jeg var ved at føde, og her sad hun med farve i håret og kunne ikke rigtigt finde ud af hvad hun skulle gøre. Jeg undskyldte mange gange og fortalte jeg bare ville sige hej, hvilket fik hende ned på jorden igen.

Så nu har jeg lovet at jeg kun ringer på mobilen hvis det er meget vigtigt, da hun ellers tror det er nu. Jeg må dog godt ringe på min fars mobil hvis jeg bare vil snakke og hjemmetelefonen ikke virker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Jules

Karo skriver:

Min mor og jeg har altid haft et godt fohold til hinanden. Her for omkring 2 måneder siden kom hun så og fortalte at hun havde 14 dages ferie tilbage, og at hun havde besluttet at hun ville tage dem i forbindelse med min termin så hun ville være ledig til at kunne passe Marcus når tiden er inde til at Ida gerne vil ud. Jeg blev virkelig glad og jeg er meget taknemmelig over hun bruger så meget ferie på at vente på at jeg skal føde.

Igår havde min mor så sin sidste arbejdsdag inden sin ferie, og derfor ville jeg lige ring og sige hej her til formiddag. Da deres hjemme telefon ikke altid virker ringede jeg på hendes mobil, som hun så ikke svarede på. 2 minutter efter ringede hun mig op. Hun sad hos frisøren og var mildes talt meget forviret. Hun troede jeg ringede fordi jeg var ved at føde, og her sad hun med farve i håret og kunne ikke rigtigt finde ud af hvad hun skulle gøre. Jeg undskyldte mange gange og fortalte jeg bare ville sige hej, hvilket fik hende ned på jorden igen.

Så nu har jeg lovet at jeg kun ringer på mobilen hvis det er meget vigtigt, da hun ellers tror det er nu. Jeg må dog godt ringe på min fars mobil hvis jeg bare vil snakke og hjemmetelefonen ikke virker.

Hihi...Stakkels kvinde menneske Du må da ikke hyle hende sådan ud af den...Hihi

Det er da dejligt at hun så gerne vil hjælpe Hun er da en fantastisk mor og mormor

Anmeld

19. marts 2010

TbCp

HIhihihi hvor godt

Du må da ikke skræmme det stakkels kvindemenneske så meget!

Anmeld

19. marts 2010

Vinker

Hihi kan lige se det for mig hvordan hun går helt i panik hos frisøren fordi hun tror det er NU det sker

Men altså lille Ida må også gerne se at stikke snuden frem - Hun har da vidst glemt at kigge på kalenderen

Anmeld

19. marts 2010

lion

Hvor er det en skøn mor du har.

Hun lyder som min, det med ikk at ringe da hun så tror man skulle føde.

Anmeld

19. marts 2010

Mutti2

Karo skriver:

Åhhh gud hvor er din mor bare skøøøøn  

Må jeg ikke leje hende

Hvor må det bare være dejligt at have den støtte  

Anmeld

19. marts 2010

JustAnotherName

Dejligt med en mor som bare er der for én 100%

Min mor tog også ferie op til at jeg havde termin med Celina, og i tiden efter.
Så hun kunne passe Bianca mens vi var inde og føde og det første 1½ døgn efter, hvor vi var helt bombede. Det er en enorm hjælp at få. Og når det er ens egen mor, så er der ingen bekymringer overhovedet.

Nu må lille Ida bare gerne snart melde sin ankomst.
Det bliver så spændende.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.