Min mor og jeg har altid haft et godt fohold til hinanden. Her for omkring 2 måneder siden kom hun så og fortalte at hun havde 14 dages ferie tilbage, og at hun havde besluttet at hun ville tage dem i forbindelse med min termin så hun ville være ledig til at kunne passe Marcus når tiden er inde til at Ida gerne vil ud. Jeg blev virkelig glad og jeg er meget taknemmelig over hun bruger så meget ferie på at vente på at jeg skal føde.
Igår havde min mor så sin sidste arbejdsdag inden sin ferie, og derfor ville jeg lige ring og sige hej her til formiddag. Da deres hjemme telefon ikke altid virker ringede jeg på hendes mobil, som hun så ikke svarede på. 2 minutter efter ringede hun mig op. Hun sad hos frisøren og var mildes talt meget forviret. Hun troede jeg ringede fordi jeg var ved at føde, og her sad hun med farve i håret og kunne ikke rigtigt finde ud af hvad hun skulle gøre. Jeg undskyldte mange gange og fortalte jeg bare ville sige hej, hvilket fik hende ned på jorden igen.
Så nu har jeg lovet at jeg kun ringer på mobilen hvis det er meget vigtigt, da hun ellers tror det er nu. Jeg må dog godt ringe på min fars mobil hvis jeg bare vil snakke og hjemmetelefonen ikke virker.
Anmeld