Jeg har her i ugen brokket mig lidt til en veninde om at jeg syns kæresten har glemt alt om at gøre ting for mig og værdsætte de ting jeg gør for ham. Og det mest søde han det sidste stykke tid har sagt er tak for mad, det smagt rigtigt godt.
Nå men så i onsdags så siger siger han at han er så glad for alt jeg gør for ham og hvor højt han enlig elsker mig. Og igår når jeg kom hjem hade han købt et kæmpe påske æg med rigtigt god chokolade
og det er altid en god ting med chokolade til en kvinde som er gravid. Det hjælp godt nok en del på mit humør.
Og for første gang i lang tid har jeg kunnet sove hele natten igennem. Så møder jeg frisk på arbejde idag hvor chefen så lige starter ud med at sige, at han vil lige høje min løn med 1000kr, fordi det er jo dyrt at få børn. Skulle enlig først til lønsamtale om lang tid.
Dessuden er det snart weekend, så den her dag kunne bare ikke blive bedre. Er lidt langt men er bare så glad og var nødt til at kunne komme ud med det nu når jeg sidder her på arbejde og gør mig velfortjent af den lønforhøjelse, med at sidde her på baby.dk 
Anmeld