spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Milka

lavede fiskelasagne med spinat til pigerne til aftensmad i går og jeg siger jer de ÅD! dejligt

menmen ... der er ret meget tilbage og jeg vil gerne servere det igen i dag. men er det ikke noget med at spinat ikke må genopvarmes??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

oo

hmmm...der er vist noget om det, men er det ikke noget med, at det i så fald skal varmes til op over en bestemt grad??

jeg har i hvert fald genvarmet spinat en million gange uden der skete noget, det eneste jeg blir dårlig af ved genopvarmning er persille

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

hmmm...der er vist noget om det, men er det ikke noget med, at det i så fald skal varmes til op over en bestemt grad??

jeg har i hvert fald genvarmet spinat en million gange uden der skete noget, det eneste jeg blir dårlig af ved genopvarmning er persille

så kommer bio nørden lige her...

laver man f.eks. en persille sovs, så har den bakterie der hedder Bacillus cerius geniale vækst betingelser, der er stivelse, sukker og vand...

derfor skal man huske at ting med persille skal op over 80 grader.

gemmer man sovsen til næste dag, skal den op og bople et meniuts tid, tre gange så er man sikker på at skiderikkerne er døde:0)

Anmeld

19. marts 2010

oo

ka-ri-na skriver:

så kommer bio nørden lige her...

laver man f.eks. en persille sovs, så har den bakterie der hedder Bacillus cerius geniale vækst betingelser, der er stivelse, sukker og vand...

derfor skal man huske at ting med persille skal op over 80 grader.

gemmer man sovsen til næste dag, skal den op og bople et meniuts tid, tre gange så er man sikker på at skiderikkerne er døde:0)

aha! smart

Anmeld

19. marts 2010

Ida.

Så vidt jeg ved må man ikke opvarme spinat igen ...ved ikke hvorfor??

Mon det kan spises koldt?

Anmeld

19. marts 2010

Milka

serverede den kold og den var ligeså populær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.