Jeg har tænkt meget over det her og vil gerne høre jeres meninger og høre hvad I gør, om I brokker jer eller gør noget ved det?
Jeg er den type menneske som gør noget ved det hvis der er noget jeg er utilfreds med. Hvis jeg er træt af tingene på mit job, så gør jeg noget ved det, tager fat i chefen og ser om der kan gøres noget - kan der ikke det, så søger jeg efter et andet arbejde. Jeg har mødt rigtig mange mennesker som brokker sig lystigt men så snart der er snak om at gøre noget ved det så bakker de ud. Har enddag prøvet at sidde sammen med mine 2 eneste kollegaer og så da jeg endeligt tog fat på det vi havde snakket om i meget lang tid til et møde med chefen så¨sagde de ingenting

Det samme med min vægt, jeg er træt af den men brokker mig ikke over det med mindre jeg gør noget ved det. Jeg er bare så træt af alle de mennesker som er træt af det ene eller andet og ikke gør andet end at brokke sig. Hvis ikke de forsøger at ændre det så bliver det jo ikke bedre. Der kommer jo ingen og gør tingene for os..
Anmeld