Små uldtotter =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Mimic

Jeg er den lykkelige ejer af to marsvin... den ene mere dejlig end den anden,, og endelig lykkes det mig at få dem til at parre sig... det er der i dag kommet den yndigste lille uldtot ud af... vi var ellers sikre på at der var flere men nej, der var "kun" en stor og fin unge

ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg... har bare en "glad i låget" dag og er stolt over at der endelig begynder at komme skred i mit lille opdræt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Rillo

Hvor er de søde!

Tillykke med den lille uldtot

Anmeld

19. marts 2010

anna-jonas

Nåååhhh..................................vil se billeder af uldtotten, please. Squirk, squirk.............

Anmeld

19. marts 2010

Berg

Tillykke med "familie"forøgelsen.

Hvor er de søde, de ser meget bløde ud. Får lyst til at ae dem

Anmeld

19. marts 2010

Mimic

det første billede er moderen taget igår aftes det andet er den ene unge der kom her til morgen... en lille pjevs der har fået navnet Addie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. marts 2010

TbCp

Linda skriver:

Jeg er den lykkelige ejer af to marsvin... den ene mere dejlig end den anden,, og endelig lykkes det mig at få dem til at parre sig... det er der i dag kommet den yndigste lille uldtot ud af... vi var ellers sikre på at der var flere men nej, der var "kun" en stor og fin unge

ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg... har bare en "glad i låget" dag og er stolt over at der endelig begynder at komme skred i mit lille opdræt...

Århhhh

Har selv to marsvin Per og Jonna.... dog er det to hunner, så der kommer nok ikke så mange unger ud af dem

Anmeld

27. marts 2010

NinaNymannMadsen

hvor er de da bare søde... og nøj en lille uldtot der er kommet til verden da... tillykke med det

Anmeld

27. marts 2010

Tullebobs

Linda skriver:

det første billede er moderen taget igår aftes det andet er den ene unge der kom her til morgen... en lille pjevs der har fået navnet Addie

Åh sikke en lille fin 'marskanin' som min søn kaldte dem, da han var yngre

Tillykke med at der er kommet gang i opdrætteriet

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.