1. besøg hos lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Sky

Hej alle sammen...

Jeg er ny herinde på den måde at jeg før mest har brugt min tid i "prøver at blive gravid" - men nu ser det ud til at jeg forhåbentlig fremover skal bruge det meste af min tid herinde sammen med jer andre gravide 

Jeg testede positivt 2 gange i sidste uge og i dag skal jeg så til første besøg hos lægen for endeligt at få bekræftet at der er en lille spirre i maven. Jeg glæder mig især til at høre hvornår jeg ca har termin.

Siden tirsdag har jeg ligget i sengen - svimmel, opkast og hovedpine - men jeg tror nu ikke at det har ret meget med graviditet at gøre. I dag er jeg frisk igen hvilket er skønt! - nu glæder jeg mig bare til at høre hvad lægen siger

Jeg håber at kunne finde et par stykker herinde at følges med - det kunne være så hyggeligt synes jeg - så jeg vender helt sikkert tilbage når jeg ved hvor langt jeg er henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

NoName

Weeee, tillykke og velkommen i gruppen

Håber du blir' lige så glad for at være her som i prøver gruppen.

NoName 21+2

Anmeld

19. marts 2010

trine3112

Tillykke med graviditeten.

KH

Trine 17+0

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Sky skriver:

Hej alle sammen...

Jeg er ny herinde på den måde at jeg før mest har brugt min tid i "prøver at blive gravid" - men nu ser det ud til at jeg forhåbentlig fremover skal bruge det meste af min tid herinde sammen med jer andre gravide 

Jeg testede positivt 2 gange i sidste uge og i dag skal jeg så til første besøg hos lægen for endeligt at få bekræftet at der er en lille spirre i maven. Jeg glæder mig især til at høre hvornår jeg ca har termin.

Siden tirsdag har jeg ligget i sengen - svimmel, opkast og hovedpine - men jeg tror nu ikke at det har ret meget med graviditet at gøre. I dag er jeg frisk igen hvilket er skønt! - nu glæder jeg mig bare til at høre hvad lægen siger

Jeg håber at kunne finde et par stykker herinde at følges med - det kunne være så hyggeligt synes jeg - så jeg vender helt sikkert tilbage når jeg ved hvor langt jeg er henne.

tillykke med lille bebs i maven!

Anmeld

19. marts 2010

dithmer

Sky skriver:

Hej alle sammen...

Hej.

Velkommen, og hjertelig tillykke.

Jeg har også lige selv fået den store nyhed, så måske vi ligger ret tæt. Hvornår havde du sidste mens første dag ?? Så kan du jo hurtigt regne din termin ud.

Anmeld

19. marts 2010

Sky

Tak for den varme velkomst...og tillykke til dig også dithmer!

Sidste mens første dag var 1. feb men da jeg kun har haft den ene mens. siden jeg smed pillerne (i december) ved jeg ikke helt hvor langt cyklus er. Men termin sådan cirka 1. uge i November regner jeg med - passer det ikke meget godt?

Anmeld

19. marts 2010

dithmer

Sky skriver:

Tak for den varme velkomst...og tillykke til dig også dithmer!

Sidste mens første dag var 1. feb men da jeg kun har haft den ene mens. siden jeg smed pillerne (i december) ved jeg ikke helt hvor langt cyklus er. Men termin sådan cirka 1. uge i November regner jeg med - passer det ikke meget godt?

Jeg havde sidste mens 3. feb så du må være 2 dage længere end jeg. Jeg er idag 6 +2 så du må næsten være 6 +4.

Jeg havde dog en meget sen ægløsning (21. dagen) så jeg tror måske den bliver flyttet lidt.

Du må vente til 1. scanning og se hvad de siger.

Anmeld

19. marts 2010

RumlesMor

Tillykke og velkommen til....more babies!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.