Xy lifecleance...pas på!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

stinetp

Jeg har brændt nallerne på dette produkt. Indehaverne af dette slankepille-produkt er nogle plattenheimere!

Jeg har måtte spærre mit bankkort, men de er desværre snu. Jeg er blevet trukket over 650kr. to gange!

Er der nogen, som har en adresse, hvor man kan fremsende ønske om udmeldelse af deres fup-foretagende? Det er nemlig hvad banken kræver man gør, for at kunne dokumentere at man har forsøgt at udmelde sig! Så er der mulighed for at få sine penge retur eller bare få stoppet fremtidige træk!

Skriv endelig alt, hvad du ved om dette produkt.

Forårssmil fra Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Michael healer

stinetp skriver:

Jeg har brændt nallerne på dette produkt. Indehaverne af dette slankepille-produkt er nogle plattenheimere!

Jeg har måtte spærre mit bankkort, men de er desværre snu. Jeg er blevet trukket over 650kr. to gange!

Er der nogen, som har en adresse, hvor man kan fremsende ønske om udmeldelse af deres fup-foretagende? Det er nemlig hvad banken kræver man gør, for at kunne dokumentere at man har forsøgt at udmelde sig! Så er der mulighed for at få sine penge retur eller bare få stoppet fremtidige træk!

Forårssmil fra Stine

Hej

Fra hvilken hjemmeside har du været inde på, for at købe noget, for der må da stå noget der inde, omkring de ting du spørger om, men det står nok med meget små.

mvh Michael

Anmeld

19. marts 2010

Skouboe

stinetp skriver:

Forårssmil fra Stine

Det er da irriterende at man falder over sådan nogle plattenslagere...

Det er svindel og det banken efterlyser er at du melder det til politiet. Det er så banken der hæfter for pengene.

Anmeld

19. marts 2010

Vidunderligeunger

find adresse, mail på dem der har produktet og telefonnummer, så kan du jo sende både elektronisk opsigelse, opsigelse pr. brev og ringe...

husk og gem kopier!

Anmeld

20. marts 2010

stinetp

Hey ;0)

Mit problem er, at jeg mangler en adresse på dem! Jeg kan desværre ikke finde div. papirer jeg brugte. Jeg læste om det på nettet, men ak..jeg har ikke gemt hjemmesiden.

Der er blevet talt om disse plattenslagere herinde før og der var en som nævnte at hun havde sendt dem et brev samt ringet til dem. Jeg vil MEGET gerne have fat i denne adresse, således jeg også kan sende et brev, for så kan banken lave en indsigelse og jeg får de 656 kr. tilbage de lige har trukket fra min konto.

Så HVIS NOGEN HAR EN ADRESSE...SÅ SKRIV DEN ENDELIG TIL MIG...jeg vil være dig SÅ taknemmelig!

Smil fra Stine...stolt mor til Benjamin på snart 18 og Sarah på 6 ½

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.